forum

Welcome to Skandinavien! - The Introduction Thread

posted
Total Posts
249
show more
KaHLK
So this is a bit of a late introduction as i have been around for a year now...
I'm Kristoffer and currently lives in Helsinge, Denmark.

Looking forward to playing with you all!
Wulfzz
Welcome to the forums! :D
Lewder
Masturbari humanum est.
Steam, MAL, Last.fm, Twitter
Heibel

Lewder wrote:

Masturbari humanum est.
Steam, MAL, Last.fm, Twitter
24 <--- Finland
Lewder

Heibel wrote:

Lewder wrote:

Masturbari humanum est.
Steam, MAL, Last.fm, Twitter
24 <--- Finland
It's a language based forum, my native language is Swedish. Shouldn't matter if I'm fluent in Finnish as well, should it?
Heibel
your flag <3
Lewder
Luna
I'm not even from Scandinavia, I just wanted to say hi
/me runs
kleps

Luna wrote:

I'm not even from Scandinavia, I just wanted to say hi
/me runs
You might not be able to get out alive I'm afraid.
Lodellica
Hej

Jag heter Jonas och jag trycker på cirklar på en datorskärm i stort sett varje dag

Vad gör jag med mitt liv
Tiisa
Hello my name is Patricia but everyone calls me Tiisa. I'm 16.57 years old and yes, I'm from Finland but Swedish is my mother tongue (with the horrible Moomin accent of course) I'll also be moving to Sweden in 2 years. It's hard to make me angry or even upset, I'm usually calm and kind.
I have no idea if it's even ok for me to post here since I'm not from Scandinavia.
My favorite color is pink, I love cats and sweets. I'm obsessed with star wars. I feel comfortable in big shirts, dresses and skirts, I hate jeans.
I play mainly ctb, I suck at standard, taiko and mania.
If you want to get to know me better just pm me. > w<
Lewder

Tiisa wrote:

Hello my name is Patricia but everyone calls me Tiisa. I'm 16.57 years old and yes, I'm from Finland but Swedish is my mother tongue (with the horrible Moomin accent of course) I'll also be moving to Sweden in 2 years. It's hard to make me angry or even upset, I'm usually calm and kind.
I have no idea if it's even ok for me to post here since I'm not from Scandinavia.
My favorite color is pink, I love cats and sweets. I'm obsessed with star wars. I feel comfortable in big shirts, dresses and skirts, I hate jeans.
I play mainly ctb, I suck at standard, taiko and mania.
If you want to get to know me better just pm me. > w<
Ankdamm represent
Tiisa

Lewder wrote:

Tiisa wrote:

Hello my name is Patricia but everyone calls me Tiisa. I'm 16.57 years old and yes, I'm from Finland but Swedish is my mother tongue (with the horrible Moomin accent of course) I'll also be moving to Sweden in 2 years. It's hard to make me angry or even upset, I'm usually calm and kind.
I have no idea if it's even ok for me to post here since I'm not from Scandinavia.
My favorite color is pink, I love cats and sweets. I'm obsessed with star wars. I feel comfortable in big shirts, dresses and skirts, I hate jeans.
I play mainly ctb, I suck at standard, taiko and mania.
If you want to get to know me better just pm me. > w<
Ankdamm represent
Kwack
Harke
Hei, heter Harkez ingame, Erik Harkestad da irl. har spilt osu! i ca 1 år men begynte seriøst og spille i midten av februar i år. Er ikkje så god da, men spiller både standard og ctb. Har forøyeblikket klart og glemme pennen til min wacoom 470cth hos mine foreldre så kan ikkje spille standard før om en uke. Men pm meg vist en vil spille ctb eller standard (etter en uke) så er eg alltid med xD Gleder meg til å møte folk på DH2014

Er som oftes ganske stille og rolig, men svarer vist det er noe eg er interesert i eller vist noen spør om noe.
eller så blir det mye spill, musikk og anime :D

#1 K-on!
brezals
yoyo, I am from Sweden, 21 years old, male.

Been playing OSU for a month, Been enjoying it immensly! Been playing way to much lately, my index finger is probably 20 times stronger then my other index finger.

to see an approximatly skill of me, I made a video couple weeks ago.




What other things I usually do is playing either counter strike GO, or Dota 2.
Will be getting into Wildstar soon aswell!

I also watch tons of anime.
http://myanimelist.net/animelist/brezals

Well that is enough about me I guess. :D
Smilya
Hola! Nei vent, feil språk.....heh, jeg er Sandra, eller bedre kjent som Smilya (Smii) Jeg er 16 (1997) og begynte å spille i februar og har siden spilt osu! så ofte jeg kan :)
Jeg er mer en catch the beat spiller en osu!-spiller, men etter at jeg fikk osu!tableten vil jeg jo spille mer vanlig osu!
Jeg har laget en unboxing video på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Qs856CEl0bA (snakke engelsk forran kameraet skremmer meg...) Ellers kommer det flere videoer om osu! og annet på youtube-kanalen min :)

8-) wooooohoo 8-)
Dolphin

Smilya wrote:

Hola! Nei vent, feil språk.....heh, jeg er Sandra, eller bedre kjent som Smilya (Smii) Jeg er 16 (1997) og begynte å spille i februar og har siden spilt osu! så ofte jeg kan :)
Jeg er mer en catch the beat spiller en osu!-spiller, men etter at jeg fikk osu!tableten vil jeg jo spille mer vanlig osu!
Jeg har laget en unboxing video på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Qs856CEl0bA (snakke engelsk forran kameraet skremmer meg...) Ellers kommer det flere videoer om osu! og annet på youtube-kanalen min :)

8-) wooooohoo 8-)
MEN VAFAEN ERRU NORSK!!?!?!?

im not used to seeing norwegian people on osu.
Gumpy
Hei jeg er ny og kan ikke spill Osu! fordi videregående skole PCer fra år 2013 krever admin for alt "woho"
Jeg er 16 år snart 17 (1997) og venter på at tablete mitt skal komme i posten eneste probleme er at siden jeg er for lat til å finne
en plass i Norge som selger sånt må jeg kjøpe fra utlande som bruker en måned på å sende/snakke dritt om hvordan vi skal få det over grensa fordi det er så vanskelig vet du. Jeg har også alt for mange spill på Steam jeg aldri spiller. Also Anime er det eneste jeg kan gjøre siden jeg ikke er hjemme.

Can't be bothred to write in a languge othe skandi people understand because that is to much work (not really i just want you to read it in mystery).
MyAngelRemi
Hei norsk dude fra Bodø. 19 år(men er my mindre "mature" en alderen vil tilsi)
har allerede en introduction her så hold denne introduksjonen veldig kort.
Starfall9908
Hej ^w^ Jag heter Nada Inte Spanska... Jag är en 99a (14, men blir 15 den 21a augusti) Jag har den tråkigageste livet en människa kan någonsin tänka sig så jag har oftast inget att prata om. Jag har spelat osu I nästan 9 månader (så stålt) Men har inte skirivit något I forumen före än för 3 månader sen. Båda mina föräldrar är från Tunisien (vilket förklarar varför jag heter Nada)

Jag älskar Gurka, potatis och godis - lakrits. *^*
Fushu_old
Yo Oldies

My names Fushu im pretty fishy hue hue. No but srsly my name is Fushu (sorry no irl name)
I have played osu! in a month pretty much. Had my account for a long time but never really played so about a month ago i stepped into the game that i will never quite leave :3 I like to play osu! watch anime and drink Mountain Dew (#ohmyfuckinggodheistoomlgforme) I have very good aim And i'm not using a mechanical keyboard atm so that might answer my streaming problems. Anyway im moving soon to Norrland and im going to have really shitty internet so. Anyway many people that i will become a good player very fast. According to my bad rank (play count) So i hope i will become a great player. OH MAN WHY AM I TURNING THIS TO A PHARAGRAF. //anyway i hope i can make alot of friends huehuehu
xpurpleturtlex
Hei, jeg er xpurpleturtlex, eller Anders irl,kommer fra Norge, jeg er 15 år gammel og er født i 99.. jeg har spilt osu i 1 år, men begynte på fullt i sommer.
jeg er en osu!mania spiller,fordi jeg skjønte at jeg sugde i alt annet og det viste seg at jeg ble god i det og nå ligger jeg på top 100 i norge :)
Mulle_old_1
Hej, är en pojke på 14 år som gillar att bygga bilar,flygplan och mycket annat.

Suger på osu pga macbook.
Fatal3ty
Mitt navn er Anne og jeg er 30 år gammel. Jeg bor på Lofoten. Jeg liker å spille PC og Playstation, og jeg er alltid alene.

Ellers er det ikke mye å si :)
Br00tal
Hej hej.
Lyckades hitta hit på något sätt.

Jag är Br00tal, irl name är Poya och jag är 22 år. Spelat osu i 4 månader (reggade för 6 månader sedan).
Bor i varberg (en liten sketen ort 7 mil söder om göteborg)
Är ett levande touhou lexikon på fritiden.
Gillar mjölk, varmkorv och att tända brasor.

Precis bytt från mus till tablet och blivit lite bättre, men är fortfarande trash.
L0KE_old
Yo! I'm Loke, an 18 year old dude from Denmark. I draw and stuff.
I just started playing, and I'm loving it so far! I've always been a fan of rythm games, so it's beyond me how I didn't notice osu before now, but oh well! I'm here now :D
DeanAmbroseFan
Haii :3
My name is DeanAmbroseFan but my real name is Leighla. But if you prefer you can call me Leigh or something, I like nicknames >w<
I live in Davenport, Iowa with my boyfriend Colby.
I'm 26 in age and brought to the world on 7th June.
I like to watch Dexter and American Horror Story...
And that's it.
Baii 8-)

(I'm on instagram with the name leighlaschultz, yeah, the one with the bio thingy " IA Cosmetologist/ M.U.A/ Antique collector/ anything victorian/ dog mom/ fall obsessed " )
Chaosemerald
Jeg er 16 år og kommer fra Danmark. Min main mode er Taiko, fordi jeg har mistet interessen for osu!standard og CtB.. men jeg spiller Mania nogle gange (mest 4k og 5k). Nårh jo, og så er jeg også en kæmpe britophile/teaboo :3
Endie-
Heyo :D

My name is Erik (kinda obvious i guess)and I live in southern Norway.
I'm currently 15. Birthdate 21.12.99
I would say I spend the majority of my days indoors playing Osu!. I'm a standard mouse player dreaming of improving, so that I one day can play as good as senpai Kriers :D
If I'm not playing Osu, I'm probably in school lol
Send me a PM ingame if you want to play!

Edit: kriers told me not to call him senpai
RIP senpai 2015-2015
Gumpy

erikG wrote:

senpai Kriers
RIP senpai

Velkommen I guess.
Endie-

Gumpyyy wrote:

erikG wrote:

senpai Kriers
RIP senpai

Velkommen I guess.
ikr so sad ;_;
og takk :D
CXu
kriers*
Endie-

CXu wrote:

kriers*
That moment when you write your senpai's name wrong ;_;
lol takk for rettingen CXu <3
efdu_DELETED
Hei, jeg heter Tristan. Jeg er 13 år og jeg bor i London, England. Jeg fra England, Wales og Norge og jeg pleide å bo i Norge før jeg flyttet tilbake til England litt over ett år siden. Jeg liker osu og språk :)
Sylt_old
Hallå, Mitt namn är Sylt.
Är 17 år och bor i Göteborg.
Fukita
My (stupid) nickname is Fukita.

My name is Pepe (yes really).

I'm 11 years.

Living in Leipzig, Germany.

Why I'm posting this here? Because I'm intrested in Scandinavia. ._.
Cheeriozz
Hallo! :D
Sier ikke mitt fulle navn her for obv reasons, sååå....
Nickname - Cheer..? XD Hva enn dere vil kalle meg.
Jeg bor i Sogn og Fjordane, nær Florø, men er født og oppvokst i Bergen. Blir 15 i år, jente, har en hund som heter Zero, osv osv...
Er generelt en kjedelig person ^w^
Endie-

Cheeriozz wrote:

Hallo! :D
Sier ikke mitt fulle navn her for obv reasons, sååå....
Nickname - Cheer..? XD Hva enn dere vil kalle meg.
Jeg bor i Sogn og Fjordane, nær Florø, men er født og oppvokst i Bergen. Blir 15 i år, jente, har en hund som heter Zero, osv osv...
Er generelt en kjedelig person ^w^
Velkommen til skandinavien! ingen som er kjedelige her! c:
Osten
Osten

I'm 16 years old

Living in Värmdö, Sweden

my main mode in osu is Catch the beat and i am the guy that allways play with DT bc i can`t play without it anymore :/
Racso00
Död tråd ej?

Tjohej, 16 år gammal.

"Mainar" Mania, men börjat köra mer std. 23 något I Sverige. (Orkar inte hålla koll)

Nja, var inte mycket mer än så.
show more
Please sign in to reply.

New reply