forum

Anime & Manga

posted
Total Posts
531
show more
ethox
Tulipa aloitettua tämäkin vihdoin. 90-luku saa jäädä taakseen koska ei GTO voi olla olematta blondi.

Topic Starter
Mianki
Lyhyesti tämän kauden avaukset:

- Kill la Kill so good
- Hajime no Ippo Rising, niin paljon kyyneleitä
- Uh ah, Magi season 2 vihdoinkin
- Kyoukai no Kanata so good also
GeGGuli
minä vasta pistän kesän kaudet lataukseen :)
Topic Starter
Mianki
Pahasti minullakin on kesken viime kaudelta Servant x Service, Monogatari, Rozen Maiden, Watamote, Fate/kaleid liner Prisma☆Illya ja The World God Only Knows.
IppE

Mianki wrote:

Fate/kaleid liner Prisma☆Illya
5/5 paras anime 2013 S2 confirmed fuck yes.
Topic Starter
Mianki
Aww yish
Topic Starter
Mianki
Pyöräily-anime paras tällä kaudella alkanut sarja. Hyvää shounenia aina kiva katsoa :P

Also nostalgiaa~

Pegram
Hakkasin mangafoxissa "surprise"-linkkiä. Tulee ihan hassua shittiä, kunhan vaan skippaa suurimman osan "shoujo"- ja "shounen ai"-tageilla varustetusta kamasta.
Mukku

Mianki wrote:

Pyöräily-anime paras tällä kaudella alkanut sarja. Hyvää shounenia aina kiva katsoa :P
^
IppE
Katson tällä kaudella GLORIOUS SLICE OF LIFE (non non biyori) sekä VALVRAVE, ehkä myös shit that saves anime (kill la kill) ja jotain (monogatari s2) ja jotain (machine-doll wa Kizutsukanai) unohtamatta myöskään sarjaa SAO done right (log horizon).

=3
Pegram
Miekin katon toistaseks vaan monogatari s2 ja Log Horizon

sit luen random manguja kuten jo totesin

dansai bunri no crime edge oli yllättävän hyvä (luin koska se oli samalta artistilta kuin karakasa no saien joka oli aika 5/5), en oikeastaan tiedä miksen alkanut katsoa sitä kun se alko tulla nimuna
Jantsi
Log Horizon on aika jees. Itekkin tykkään siitä enemmän kun SAO:sta.

Psykologisista sarjoista jos tykkää niin kannattaa kahtoo Higurashi no Naku Koro ni, Serial Experiments Lain ja Texhnolyze

Samapa tuo postata tääki tänne samantien http://myanimelist.net/profile/jantsi
Pegram
Dekonare
Kikou Shoujo wa Kizutsukanai

Ehdottomasti yhtiä parhaimpia sarjoja joita olen katsonut. Art oli uniikkia ja todella kaunista, musiikki oli upeaa, ympäristö/maisemat oli kaunista ja tunnelma oli intensiivistä ja joissain kohdin myös hyvin rauhallista. OP ja ED olivat parhautta myös musiikillisesti kuin myös visuaalisesti. Itse odotan innolla toista kautta - ensimmäinen kausi jätti niin paljon asioita auki että olen satavarma toisen kauden tulevan ennemmin tai myöhemmin. Toki Machine-Dollista tulee 6 specialia joulukuun ja toukokuun välillä, mutta specialithan ovat aina fanservicea eivätkä jatkoa sarjalle.

Suosittelen ehdottomasti katsomaan jos ei ole vielä nähnyt


Yaya oli ihana character :333
ethox

Mianki wrote:

Beck
Ihan parhaimmistoa musiikkiteemallisista animeista. Nostalgia todellakin, lähteepä "hankintaan" taas.
Topic Starter
Mianki
Hiton HxH:n cliffhangerit ;_;
IppE
Space Dandy wa uchuu no dandy dearu.
BitComet
Kiinostus lähti joskus kun olin ~10v tai jotain kun näin SubTVltä FMA mainoksia ja muutaman jakson, mutta kunnolla alotin vasta viime jouluna k-onilla.
Tämänhetkinen tilanne
Eilen alotin tuon Seikon no Qwaserin, suurkiitokset suosittelijalle, tiedät kuka olet!~ ^___^
Topic Starter
Mianki
BitCometille suosittelen Hikaru no Go:ta, Suzumiya Haruhia, Code Geassia, Monogatari sarjaaja jos yhtään shonen sarjat kiinnostaa niin kokeile Hunter X Hunteria (2011 versio). Hunteri on minun kaikkien aikojen lempisarja.
BitComet
Monogatari kokonaisuudessaan on itseasiassa auki varmaan 7:llä välilehdellä, en vaan ole siirtäny vielä omaan listaan. Hikaru no gosta olen kuullutkin ja Suzumiya haruhi kuulosti varsin mielenkiintoiselta, Code geass vaikutti sisältävän paljon eri sivutarinoita, jatko-osia yms. ja totta kai pitää kattoa jonkun verran, jos joku ehdottaa lempianimua :3
Kaikki vaan Plan-To-Watch, niin saa nähä milloin loppuu katsottava :D
Kiitokset Miankille! ^^
Topic Starter
Mianki
Code Geassista tarkemmin että Lelouch of the Rebellion ja Lelouch of the Rebellion R2. Mangaa en ole lukenut niin oletko sieltä katsonut noi sivutarinat? Animua ei ole tullut kuin noi + Akito the Exiled (mikä on ihan jees kanssa).
BitComet
Katsoin vain myanimelist.netistä Lelouch of the rebellionin sivun ja näytti olevan paljon OVA ja "special"-materiaalia, mitkä oli lukoiteltu sivutarinoiksi, toiseksi asetelmaksi jne. Hyvä tarkennus kuitenkin ja löysin joka tapauksessa sen mitä tarkoitit, joten kaikki hyvin.
IppE
Code Geass R2 oli metaviihdettä josta nautti parhaiten kun katseli /a/:n reaktioita jaksoista sitämukaan kun ne airas.
Pegram
Code Geass on loppupeleissä tosiaan aika yliarvostettu(a paskaa), eka season nyt ehkä menee mutta lol cliffhanger lopussa joten pitää sit katsoa loputkin.

Monogatarit on parraita ja Hikaru no Go mun on itsekin pitänyt katsoa, mangan luin jo miljuuna vuotta sitten ja löytyy hyllystäkin.
Pannari
Chuunibyou demo koi ga shitai! Ren on ollu tähä saakka aika bueno, saa nähdä kuha airaavat lisää
Lewder
Dekonare
Rupesin katsomaan Little Bustersin tokaa kautta

Lewder
vihdoinkin
Dekonare
NGNL best anime 2014
Lewder
NGNL aika jees kyllä
muuten poistin MAL koska vitun syöpäservice, kuka täällä anilist.co?
http://anilist.co/animelist/19392/Lewder
Catbelly
.
Please sign in to reply.

New reply