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yuikonnu & ayaponzu* - Kunoichi demo Koi ga Shitai

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alacat
This beatmap was submitted using in-game submission on 2014年5月14日 at 0:48:25

Artist: yuikonnu & ayaponzu*
Title: Kunoichi demo Koi ga Shitai
Tags: utaite litoluna iyasine Skystar Amamiya Yuko nico nico douga Vocaloid Hatsune Miku Kagamine Rin MikitoP Saine TomodachiboshuuP Suzumu
BPM: 185
Filesize: 23553kb
Play Time: 03:51
Difficulties Available:
  1. Hard (4.94 stars, 481 notes)
  2. Insane (5 stars, 866 notes)
  3. iyasine's Insane (5 stars, 882 notes)
  4. litoluna's Easy (2.18 stars, 190 notes)
  5. Normal (4.23 stars, 295 notes)
  6. Skystar's Extra (5 stars, 946 notes)
Download: yuikonnu & ayaponzu* - Kunoichi demo Koi ga Shitai
Download: yuikonnu & ayaponzu* - Kunoichi demo Koi ga Shitai (no video)
Information: Scores/Beatmap Listing
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1234♪

Easy - litoluna
Insane - iyasine
Extra - Amamiya Yuko

Normal, Hard, Insane - Me
Thanks :)
S o r d a
おおお!きたか!!
Mythol
:3
Beren
:3
[CSGA]Ar3sgice
www
hoLysoup
oh~! :>!
litoluna
愛シテモ 恋シテモ ダメダメよ~
iyasine
ひっふぅ~み~よっ
I will be back
<3
Leminine
:3
Topic Starter
alacat
:3
Hanabi
I love it xxxxD :D
Topic Starter
alacat
Sana and YuupiN thank you :D
Guy
Hi! ganbarimasu :3

Red : You must be fix.
Blue : You should be fix.
Black : Just suggestion.


[General]
  1. wide screenなんとかのチェック☑を外しましょう□

[Insane]


  • HitsoundについてはまだWIPっぽいので指摘してないです。
  1. HPとOD低すぎィ! +1か+2しましょう。
  2. 00:21:991 - ここに3連打置きたいです!スピナーの開始は00:22:234 - からにして、00:22:153 - ここにfinishも付けられます。
  3. 00:25:072 (6) - 少し↑に移動して曲げてやるとさらに流れが綺麗になります!
  4. 00:32:045 (4) - この辺まで持ってきたほうがジャンプ気持ちいいです。
  5. 00:44:531 (2) - 00:43:883 (9) - Stack Leniencyでズレることもないのでここにスタック?
  6. 00:56:045 (6) - もう少し左下に配置したほうがAIMしやすいです。x240 y188あたり?
見るとこなかった・・・全diff揃ったら多分また来ます!
Kiiwa
:)
Topic Starter
alacat
Thanks Guy and kiiwa :D

I'll remake this mapset :3

kantokun asked me to make hard diff. But your diff has many unrankable point (Off-screen... etc) and a bit hard (stream and some 1/2 sliders ) so i cant add it on this mapset because of balance of difficulty.
angel417123
very like this map ヽ(●ˋ∀ˊ●)ノ :oops:
Topic Starter
alacat
thanks :D
Zero__wind
why cat always got so cute and interesting song to map
I'm jealous =.=
Hollow Wings
shoot skystar
litoluna
Easy diff できました~ 'ω'!
zip内のHitsoundsの追加もお願いします!

http://puu.sh/6xxkZ.zip
Topic Starter
alacat
Thanks :D
Skystar
iyasine
大変大変大変お待たせしました!なかなかいい感じに仕上がりました ;)
http://puu.sh/6Lvid
Mikkuri
☆♥☆♥☆♥☆♥☆♥☆♥☆♥☆
♥☆♥☆♥☆♥☆♥☆♥☆♥☆♥
Topic Starter
alacat
Thanks guys <3
Klina
Good, just a little bit fixes and it's perfect. <3
scanter
╭( ・ㅂ・)و
TKS

scanter wrote:

╭( ・ㅂ・)و
koreapenguin
Unsnapnote is in iyasine's insane, skystar's extra

Baka iyasine.
Zero__wind
hey it's alive 0.0
Topic Starter
alacat
_(:3 」∠)_ I'll add hitsounds to Normal diff
Fycho
please rank this /.\
Rare
/run nantoka kantoka
Topic Starter
alacat
:roll:
AllStar12
Yay ヾ(:3ノシヾ)ノシ
Guy
hai :3 Insaneは前見たのですきっぷします!

Red : Unrankable issue / must fix.
Blue : Should be fixed / highly suggested.
Black : Just suggestion.


[General]
  1. videoの画質が良くないと思ったのでもしよかったらこれ使ってみてください。現状のものよりもヌルヌルで画質もいいと思います。 (使用する場合は拡張子が違うので注意)
    http://puu.sh/8rY13.avi

[Skystar]
  1. 00:06:585 (1) - Add finish?
  2. 00:09:180 (1) - ^
  3. 00:25:396 (1) - Add clap or whistle to slider end. better match the song.
  4. 00:22:153 (3) - Add finish to slider head.
  5. 00:30:585 (1) - same 00:25:396 (1) - here.
  6. 01:07:720 (4,5,1) - hmm, I thought that this is the overmapping. Actually, there is a sound 01:07:720 - 01:07:801 - only here. so I recommend rhythm pettern like a iyasine's Insane and Insane.


    02:27:179 - 02:47:449 - Amazing part. cool!
[iyasine's Insane]
  1. 00:13:721 (8,9) - なんか曲がりすぎじゃない!? もうすこーしだけ緩やかにすると更に見栄えよくなりそうです。
  2. 03:12:341 (4,1) - 03:12:665 (4,1) - アッー!!!!!! 03:13:395 (1) - HRでプレイ中ここでfailするまで想像できた

    なんも言うことない!! nice map!

[Hard]
  1. 00:34:964 (4) - 個人的にだけどスライダーがずれてるのが気になりました。x308 y112あたりまで移動してみては?

[Normal]
  1. 特になし! 03:23:125 - 03:23:449 - このへんの緑線は使ってないみたいだから消していいかも!

[litoluna's Easy]
  1. 00:42:910 (3) - シンバルが鳴っているのは00:42:748 - この位置なので、このスライダーの始端はfinishではなくwhislteがベターかと思います。
  2. 00:51:342 (2) - 00:46:153 (2,3) - ここの音取りと合わせたほうが自然かも?
  3. 01:41:936 (2,3) - 音取りの提案です。 特に強い音やボーカルもない場所にnoteを置くのは不自然なので、01:42:910 - ここにある音に合わせて1/1スライダーを入れたほうがいいと思います。

  4. 01:49:720 (5) - 00:42:910 (3) - とおなじ
lazy mod gomen ._. nice mapset :3
Good luck! :)
Ozato Fumika

Fycho wrote:

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