forum

osu! tulokset ja saavutukset

posted
Total Posts
721
show more
Birdy
Mindfang


ahhhhh yesssssssssssss top 1200
Turboapina
Iggy
Mun saavutuksia on (ja tulee vielä pitkään olemaan) joidenkin insane biisien läpäisy! Koville rankeille ei ole mitään asiaa vielä...
Iggy
Fairy Talen theme läpi insanella OvO

Intersect Thunderbolt insanella melkeen läpi ja sama juttu Hatsune Mikun Rubik's Cube 6x6x6.

Olen pro ja paras ja hyvä
Kalle_old_1
Ensimmäinen kunnon hr score =)
Iggy
Tuli tässä vaan mieleen, mitä mieltä ootte, kumpi on parempi tapa kehittyä Osussa, kovien accuracyjen hommaaminen helpommissa biiseissä vai vaikeiden biisien läpäisy?

Itse pidän jälkimmäisestä koska kovien accuracyjen saaminen on tylsää ja pitkäveteistä.
dfea

Igenatius wrote:

Tuli tässä vaan mieleen, mitä mieltä ootte, kumpi on parempi tapa kehittyä Osussa, kovien accuracyjen hommaaminen helpommissa biiseissä vai vaikeiden biisien läpäisy?

Itse pidän jälkimmäisestä koska kovien accuracyjen saaminen on tylsää ja pitkäveteistä.
Vastasit juuri omaan kysymykseesi.
Dekonare
Pelaa vaikeita mappeja ja hanki niistä hyvä accuracy. Modit ovat plussaa.
Iggy

Blizzardouz wrote:

Pelaa vaikeita mappeja ja hanki niistä hyvä accuracy. Modit ovat plussaa.
Ei ihan vielä riitä pasmat Hard Rockin käyttämiseen vaikeammissa mapeissa, AR nousee liikaa. Varmaan ainoa modi mitä voin harkita niissä on Hidden.
Baka94

Igenatius wrote:

Tuli tässä vaan mieleen, mitä mieltä ootte, kumpi on parempi tapa kehittyä Osussa, kovien accuracyjen hommaaminen helpommissa biiseissä vai vaikeiden biisien läpäisy?

Itse pidän jälkimmäisestä koska kovien accuracyjen saaminen on tylsää ja pitkäveteistä.
Jos online rankingit ei kiinnosta niin jälkimmäinen. Itte tykkään sellasista semi-vaikeista kappaleista jotka pääsee läpi jollain 1-2 mokauksella. Eli itte en kovin paljon välitä online rankingeista, kuhan ylläpidän sitä vähän -> liian vaikeat kappaleet pilaa. Eli sellaset et just ja just läpi.
Oddasat90
Eilen:


Neljästuhannes peluu tuli tämän mapin 400. peluusta.

Eipä mulla muuta, ainakaan toistaiseksi.
Iggy
http://osu.ppy.sh/s/90095

Tuon pääsin ensimmäisellä yrityksellä (siis sightreadina) insanella läpi, pitkästä aikaa sattui insane-sightreadi onnistumaan!
Valentiino


Ainakin viimeksi oli suomen paras accuracy. Eli ei kahteen kuukauteen tullut saavutettua mitään ton jälkeen.

I'm the best player
Jantsi
kauha
Nyt on tullu pelattua 2kk osua, ja viidennellä yrityksellä meni tuo Blue night läpi. =)
Souko


Random yritys pitkästä aikaa on edelleen paras :3
fabbbyyy v2

unohdin postata hihi
ethox
wat

juuh elikkäs HDFL odotellessa

Pegram
Käytin tv- ja lukuvapaani tänään osu!maniassa takaisin #1:ksi pääsemiseen :33333333

time well spent jne
Pegram
Doublepostaan koska pelasin hiirellä höhöhöhöasdf






kill me bby
Birdy


tämän paremmaksi ei voi pistää
melleri

1pp. ppy pls
IppE
loll jotain normal diffejä :----DDDD
clmnt
miksi tässä pelissä on niin helppo farmata rankkia pelaamalla kaikki uudet biisit? oon pelannu alle viikon ctb ja nyt jo suomen seitsemäs vaikka en oikeasti niin hyvä olekkaan, peppy pls.
Soarezi


Unranked maps parhaat
clmnt
hehe toi kursori näyttää ihan nenältä hehe
Soarezi
cannot be unseen
melleri
Birdy

clmnt wrote:

miksi tässä pelissä on niin helppo farmata rankkia pelaamalla kaikki uudet biisit? oon pelannu alle viikon ctb ja nyt jo suomen seitsemäs vaikka en oikeasti niin hyvä olekkaan, peppy pls.
mennääm joskus multi
Pegram

clmnt wrote:

miksi tässä pelissä on niin helppo farmata rankkia pelaamalla kaikki uudet biisit? oon pelannu alle viikon ctb ja nyt jo suomen seitsemäs vaikka en oikeasti niin hyvä olekkaan, peppy pls.
Uusista kappaleista saaduista pp:ista lähtee aika nopeasti iso osa pois sikäli jos oikein olen RNG:n toiminnan ymmärtänyt, sillä porukka ylittää sun tulokses ja yhtäkkiä rankis onkin laskenut top 50:stä top 1000:een.
clmnt

Static Noise Bird wrote:

mennääm joskus multi
juu :3

ReZero wrote:

Uusista kappaleista saaduista pp:ista lähtee aika nopeasti iso osa pois sikäli jos oikein olen RNG:n toiminnan ymmärtänyt, sillä porukka ylittää sun tulokses ja yhtäkkiä rankis onkin laskenut top 50:stä top 1000:een.
hmm ei ainakaan vielä ole pptä lähtenyt vaikka oon tätä jo hetken tehnykki, sitä odotellessa ;_;
Pegram

clmnt wrote:

hmm ei ainakaan vielä ole pptä lähtenyt vaikka oon tätä jo hetken tehnykki, sitä odotellessa ;_;
rngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrngrng




rng
Braile
herätän tän langan kuolleista

hihi
Pannari
Koska olen hyvä.
Mindfang

Braile wrote:

herätän tän langan kuolleista

hihi
ai hitto mä oon ylpee
snipss
~~~~~~
Samwais
Tavaraa.
IppE
Eikös toi leia nyt pitäis mennä fc
Samwais
Kunhan jaksan korjata sen ;w;

Hermot vaan aina iskee koska hardpain hyppyjä suoraan streameihin.
show more
Please sign in to reply.

New reply