forum

Muut Pelit

posted
Total Posts
1,002
show more
Baka94

Igenatius wrote:

Neverwinter lvl 60 reached, vaikka eihän kukaan sitä pelaa...
Saatan muistaa pelin väärin, mut mun kaveri sano et Neverwinter on "pay to win" peli. Onko totta?
Samwais
Päätin alottaa Witcherin läpipeluun uusiks koska viimeks pelasin koneella jokajust ja just jakso pyörittää koko peliä ja sillon pelasin valtavan katkonaisesti ni ei oo jääny tarinastakaan paljoo mieleen.
Iggy

Baka94 wrote:

Igenatius wrote:

Neverwinter lvl 60 reached, vaikka eihän kukaan sitä pelaa...
Saatan muistaa pelin väärin, mut mun kaveri sano et Neverwinter on "pay to win" peli. Onko totta?
No ei ainakaan itellä oo tullu moista vastaan. Kyllä rahalla saa etuja, pystyy ainakin niillä item packeilla pilata ekat 30 levua, mutta ilman investointia pärjää mainiosti.
Valentiino
Liikaa pelejä pelattavaksi ja pelaan vain dotaa, ei hyvin mene
Mianki
Tein pelivideon jo melkoisen vanhoista nauhoituksista jee

Mianki
Tupla posti mutta tietäisköhän täältä joku mistä saisi arcade fighstick:ja ostettua? Olen n. 5 päivää etsinyt nettikaupoista mutta missään ei ole saatavilla ;_;
Tiisa
Itse pelaan melkeinpä vain tietokoneella, pelattua on tullut kaikenlaista, wowia pelasin noin kolme vuotta kunnes onnistuin paskomaan authentikaattorini ja harvinaisen laiskana ihmisenä en ole jaksanut hankkia käyttäjätiliäni takaisin (tai no, ottaa authenticaattoria pois) Muitakin mmorpg pelekä on tullut pelattua, muun muuassa Tera, Eden Eternal ja jopa Runescapea hakkasin parin kuukauden ajan.
Ammunta pelit ovat myös lähellä sydäntä niistä voisi mainita CS, Blacklight retribution, Warframe, APB reloaded ja Crossfire.
Juuri nyt minulla ei ole pelaamisen mahdollistavaa tietokonetta siispä olen tehnyt läheisempää tuttavuutta xbox 360 ja PS3 kanssa että nii
GeGGuli

Mianki wrote:

Tupla posti mutta tietäisköhän täältä joku mistä saisi arcade fighstick:ja ostettua? Olen n. 5 päivää etsinyt nettikaupoista mutta missään ei ole saatavilla ;_;
Tämäntyylisiäkö etsit?
Mianki
Njoo, mutta Mukku löysikin gameshark UK:sta ja sieltä tilattiin hihii
Iggy
Imaskaa, en tajunnu lukea uusimpia...

EDITS LAIKA BAUS
thelewa

Tiisa wrote:

wowia pelasin noin kolme vuotta kunnes onnistuin paskomaan authentikaattorini ja harvinaisen laiskana ihmisenä en ole jaksanut hankkia käyttäjätiliäni takaisin (tai no, ottaa authenticaattoria pois)
oletko minä
Tunse
Atm pelaan Teraa, League of Legendsiä ja Osua(Tietenkin) tietokoneen osastolla.
Konsoleilla pääosin Rune Factory 3, kun nyt tässä odottelen Neljännen osan ilmestymistä 3DS'sälle.
Birdy
Borderlands 2 on paras. Ja Yugioh TCG.
Mianki
Tales of Xillia on täällä vihdoin uh ah
Pegram

Static Noise Bird wrote:

Borderlands 2 on paras. Ja Yugioh TCG.
YGO paras

pelataanx
Mianki
Pegram
Katellut tota jo jonkin aikaa eikä vaikuttanut niin mielenkiintoiselta mutta joo, pakko ostaa koska humbel bundel
ethox
Humble Bundle = EA, nuff said.

Weekly salessa edelleen "ok diilejä", esim. Botanicula, jonka OSTin suosittelen käymään läpi.
Mianki
Tales of Xillian OP on kyllä kultaa korville.


SPOILER
Sama biisi paremmalla äänenlaadulla mutta huonommalla videolla.

Mianki
Tuplapostaaja minä isken taas:

Allekirjoittakaa toi jos vaikka saataisiin tänne länsimaihinkin tämä peli http://www.change.org/petitions/namco-b ... de-for-3ds
clmnt
League of Dota2 EUWest

lisäilkää: MOE Clmnt
Catbelly
.
Mianki
Dark Souls II beta jänskättää, toivottavasti pääsen mukaan.

Voisin "päivittää" mitä pelejä pelaan atm:
- Super Street Fighter IV
- Hatsune Miku Project Diva F
- Tales of Xillia (en ole melkein viikkoon pelannut mutta pakko pelata läpi)
- osun standardia olen vähän hakannut ja olen nauttinut siitä
Iggy
DS2 Beta ei Pc:lle.
;_;

Hieman loppu into Garry's Modin bhopista kun bännivät mut muka scriptaamisesta. Poistivat bännin kun totesivat etten välttämättä scriptannutkaan.
Kehtaavat vielä väittää että heiltä ei perusteettomia bännejä tule...
Dekonare
Sattuuko jollain olemaan Persona 4 Arenan PAL versiota PS3:lle? Haluaisin tietää onko siinä dual-audio niinkuin NA versiossa. En tahtoisi leikkiä importtien kanssa
clmnt

meno vitun korea
clmnt
onko ketää viel päässy koittaa dawngate betaa? odottelen omaa beta-avainta vielä ;_;
Mianki
BF4 beta lataukseen uh ah
Mianki
Sunnuntaina olisi klo 09:00 talviaikaa kolme tuntia kestävä beta testaus Dark Souls II:sta PS Plussalaisille huhhuh.
Pakko herätä.
Pegram
Jaksaiskin, mutta kun

ei jaksa XDDDD
Mianki
Mulla on töitä launtaina klo 03:00 asti niin pakko sunkin jaksaa nousta >:DDDDDDDDD
Mianki
(Dublaboustaus) mutta Next Car Game aloitti Kickstarterin, sinne vaan laittamaan rahaa :P http://www.kickstarter.com/projects/147 ... h-attitude
Suomalainen peli tietenkin kyseessä hihii
"A demolition racing game with spectacular crashes, realistic driving physics and intense car building from the makers of FlatOut!"
Homie
kaikki pelaamaan Hearthstonea ^-^
Pegram
Cookie Clicker on aika paska peli
Valentiino

pajareis wrote:

kaikki pelaamaan Hearthstonea ^-^
pls gaben key
clmnt
tulihan se dawngate beta key, odotin vain 1kk
Kettutyty
antakaa hs beta key pls
Soarezi

Kuju wrote:

antakaa hs beta key pls
ei pelaa sitä wowia
Kettutyty

Soarezi wrote:

ei pelaa sitä wowia
äyäy, yksin levuttaminen o tylsää
clmnt
sanokaas hyviä autopelejä
show more
Please sign in to reply.

New reply