forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Iggy
>Katsoo kaverin pelailua Street Fighter IV:ssä
>Vastustajana Mr Mianki

ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ raise your dongers ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

Merging
Nevermind, brainfarted

If it's ranking only, then I'm fine with nordic countries.
I don't know if it's necessary since the only time there are only a few players on the top ranks is when the map is really hard.
Though Lewa just poops on everything.
Touching the forums is something that would bring problems.
ethox
I have nothing against the addition of Finland to the regional ranking scoreboard with the other Nordic countries. More scores on the scoreboards! not a supporter

's cool

POLL
Mianki

Igenatius wrote:

>Katsoo kaverin pelailua Street Fighter IV:ssä
>Vastustajana Mr Mianki
Ketäs vastaan pelailin? Kyllä olin tuo Mr Mianki.
Iggy
Neeppaa vastaan vedit Codylla pariin otteeseen.
Mianki
Joo, se lähettikin viestin mutta en lukenut koska aloin Mukun kanssa hakkaamaan.
Iggy
Terveiset minulta pisti, ei sen tärkeämpää.
Vähän siinä jännitti jos ei olisi ollut sinä. Satunnainen "Igenatiukselta terveiset" ihan jolleki randomille.
Mukku

Mianki wrote:

Joo, se lähettikin viestin mutta en lukenut koska aloin Mukun kanssa hakkaamaan.
Mukkua hakkaamaan*

Godam mianki. Jonain päivänä voitan. Ehkä.
Mianki
Patience Mukku-san, patience.
Lumikki_old

boat wrote:

Hello #Suomi/Finnish. I'm writing to you regarding "Nearby countries/regional rankings" (which you can read more about here t/143870 ) as I'm interested in your views on merging Finnland with Scandinavia (Sweden, Denmark and Norway + Iceland).

I'd like to hear your opinions as to why this should, or alternatively why this shouldn't be done. Do your best to provide not biased and proper arguments on the matter. I would highly appreciate it. Thank you in advance.
Finland is not part of Scandinavia.

I would agree with Mianki, co-operation with Estonia would be nice since similar language + history.
Birdy
Sharpnelrunkut haistakaa paska t. katkera kiinanmatkaaja
GeGGuli

Pistin huoneeni uuteen uskoon!
Ja tässähän pitää heittää oikein teeveen sisustusohjelmien tapaan ennen ja jälkeen kuvat.
Tässäpäs teille perus sisustusohjelma osun tapaan!


thelewa
vanha oli parempi
Valentiino
Well played!
Sutsuka
5/5

Ympyröisin ohjelman aamukalevasta.
Soarezi
Vanha näytti miehekkäämmältä
Pegram
kyynelkaasu on ihan vitun perseestä
napalmi on ihan jees
intin maiharit on PASKAAAAA

t. zero
thelewa
onko kivaa
Mianki
Maiharit oli tosi mukavat kun niihin tottui, mutta todella perseestä aluksi.
Iggy
Kohta se kesäloma loppuu ja koulu sekä autistoituminen kirjojen ääressä jatkuu...
Vielä on aikaa ostaa jäätelöä istua puistossa penkillä himassa koneella.
Mianki
Viikko jäljellä lomaa uh ja
Birdy
9 päivää ja pääsee vihdoin kouluun. Ensimmäinen jakso menee varmaan nopeammin kuin loma, on sentään jotain tekemistä ja oppiaineisiin kuuluu ruotsi, kiina, englanti (x2), kuvis (x2) ja matematiikka, joista matematiikka on ainoa pitkästyttävä aine. Sekin menee varmaan uuden open kanssa paremmin (jätin sen viime vuonna kesken kahden tunnin jälkeen, on ihmisiä joita ei vain kestä).
Iggy

Static Noise Bird wrote:

9 päivää ja pääsee vihdoin kouluun. Ensimmäinen jakso menee varmaan nopeammin kuin loma, on sentään jotain tekemistä ja oppiaineisiin kuuluu ruotsi, kiina, englanti (x2), kuvis (x2) ja matematiikka, joista matematiikka on ainoa pitkästyttävä aine. Sekin menee varmaan uuden open kanssa paremmin (jätin sen viime vuonna kesken kahden tunnin jälkeen, on ihmisiä joita ei vain kestä).
Mun ensimmäinen jakso täynnä kursseja + 2 yo-koetta.

Saa nähdä miten menee...
Birdy
Mulla olisi myös niin täynnä kuin mahdollista, mutta terveystieto otettiin pois, terveisin rehtori. Ensimmäisen vuoden opiskelijat on highest priority, ja ne mulkut vei kaikki paikat. Saatana.
Mianki
Birdy
mun ästeepeet on paliom parempia (lewa voi varmistaa asian)
Iggy
10min poop josta ehkä pari sceneä nauratti, et ainakaan parhaimmistoa ottanut.

Juu meillä kans ekavuotiset vie parhaat päältä. Mun ongelmani on nyt saada 75 kurssia täyteen kun kaikki pakolliset on suoritettu/ilmoittauduttu mutta niiden päälle pitää ottaa jotain satunnaisia valinnaisia kursseja.

Ja huomasin etten ole suorittanut viimesen kahden vuoden aikana ainuttakaan liikunnan kurssia.

EDIT
mä en koskaan muista sanoa kaikkea, mutta oon saamassa Matryoshka coveria hyvää vauhtia kasaan.
musadiplomin suorittaminen on kivaa.
Birdy
Kuvisdiplomin yritän suorittaa sitten kun aika tulee. Koulumusiikki on perseestä, ja soittimet t. muusikko
Mianki
No mun lempi STP tähän mennessä mutta oh well
Birdy
no mutta tämä on paras, se on fakta eikä mielipide

thelewa
olutta
Birdy
olutta
GeGGuli
olutta
Valentiino
olutta
Dekonare
vodkaa
ethox
IF I WAS IN WORLD WAR TWO THEY'D CALL ME *** !!!!
GeGGuli
foobar on perseestä
Birdy
ihakno totta
GeGGuli
totta
Topic Starter
IppE

Static Noise Bird wrote:

no mutta tämä on paras, se on fakta eikä mielipide
Valitettavasti Pentti on jo edellä.



In other news; alokasleiri paras, poterovahtivuorot valas.
Niinjoo ja 4 kuukauden tauot foorumeista myös 5/5.
Birdy
Katsoin tuon videon juuri ennen kuin menin nukkumaan, oli paras.

Voisin melkein ruveta tekemään lisää, vaikka mut onkin jo melkein unohdettu kokonaan ;__; Ainakaan kukaan uusi paskisti ei mua tunne.
show more
Please sign in to reply.

New reply