forum

Country ranking vastaan regional ranking

posted
Total Posts
10

Liitytään muihin VIIKINKEIHIN?

Antakaa kärpässieniä!
22
66.67%
Olen ottomaani (ei liitytä)
11
33.33%
Total votes: 33
Topic Starter
ethox

boat wrote:

Hello #Suomi/Finnish. I'm writing to you regarding "Nearby countries/regional rankings" (which you can read more about here t/143870 ) as I'm interested in your views on merging Finnland with Scandinavia (Sweden, Denmark and Norway + Iceland).

I'd like to hear your opinions as to why this should, or alternatively why this shouldn't be done. Do your best to provide not biased and proper arguments on the matter. I would highly appreciate it. Thank you in advance.
p/2439084


Eli otetaanko vähän suurempi pelaajakanta tähän "Country ranking"-scoreboardiin ja liitetään pohjoismaita yhteen isoon scoreboardiin "Regional ranking"?

Mielestäni loistava muutos, koska keskimäärin aika vähän scoreja siellä Suomi-listalla pomppii (ei ainakaan 50 varmaan missään mapissa).

Aika itsestään selvä poll, pelkkä äänestäminen riittää, tarinoida saa jos haluaa. Kestää vähintään viikonlopun yli, jonka jälkeen mä toivottavasti muistan heittää tälle threadille lukkoa ja saadaan muutos2013.
Valentiino
Kärpässienet ihan hyviä 5/5

Hmm, kuten aiemminkin jo tarinoin tuonne yleiseen keskusteluun, että siinä mielessä vähän outo yhdistää, koska ei kuitenkaan kamalasti yhteistä toimintaa.

Siinä mielessä yhdistäminen olisi kyllä hyvä, että se voisi tuoda jonkinlaista toimintaa, jos muutama pelaaja huomaavat kilpailevansa scoreista jatkuvasti ja saattavat jopa lähteä puhekannalle tämän johdosta.

Kannatan.
Iggy
Kärpässienet on kivoja, ja viikingit.
+1
Mianki
Äänestin vaikka en pelaakkaan osua :3
Topic Starter
ethox

Valentiino wrote:

Hmm, kuten aiemminkin jo tarinoin tuonne yleiseen keskusteluun, että siinä mielessä vähän outo yhdistää, koska ei kuitenkaan kamalasti yhteistä toimintaa.
Eipä siitä mitään haittaakaan ole vaikka tälläisen yhdistämisen tekisi. Kenties siitä kehkeytyy jotain suuria kisoja tietyistä rankeista, vaikka todennäköisesti ei. Ainakaan en usko suomalaisten scoreboardien olevan 50 eri pelaajan bloattaamia, joten MUN FAME NOUSEE KUN ENEMMÄN IHMISIÄ TAJUAA MUN RANKIT.
thelewa
Suomen country rankingissa on yleensä 10 scorea

jee
Sutsuka
Great nation Winland.
En hyväksy hurreja sun muita kalojen nuolijoita minun ranking listallani.

Ei että ees pelaan enään.
Tai ole supportter.

Kannatan liittymistä vain jos muut maat vastustavat.
Mianki
Senkin vastapanija.
Valentiino
Vastarannan sukka
Topic Starter
ethox
Munalukko kiinni, luurangot takaisin kaappeihin. Toivotaan että jotain tapahtuu joskus.
Please sign in to reply.

New reply