All Fixed well most of them
เรียบร้อย นาซีบางจุดไม่ได้แก้ ตั้งใจน่ะ
ty
เรียบร้อย นาซีบางจุดไม่ได้แก้ ตั้งใจน่ะ
ty
Betsuto wrote:
M4M นะฮ้าบ ;w; (ดันดองไว้ซะนาน)SPOILER[Normal]
ใส่เสียง hitsound ให้ครบทุกจังหวะด้วยย ' [] '
00:42:100 (1)- สไลด์เดอร์นี้มี 5 จังหวะ
เลือกจังหวะที่ 2 แล้วเปลี่ยน Additions เป็น Drum แล้วใส่เสียง Clap
เลือกจังหวะที่ 3 แล้วเปลี่ยน Additions เป็น Drum แล้วใส่เสียง Finish
เลือกจังหวะที่ 4 ทำซ้ำกับจังหวะที่ 3
(ถ้ามีแบบนี้ใน Hard , Insane ก็เปลี่ยนด้วยนะ)
00:48:957 (3)- เหมือนข้างบน ^
00:50:457 (2)- สไลด์นี้ น่าจะใช้จุดแดงช่วยแทนที่จะโค้งบิดเบี้ยวแบบนี้
00:56:885 (1,2)- โดน ! ดูแล Distance ด้วยนะฮะ 2 มันใกล้ 3 มากเกินไปจะนึกว่าเป็นจังหวะ 1/2 สำหรับ Normal ต้องเคร่งเรื่องความห่างไกลของโน๊ต ต้องให้แน่ใจว่ามันห่างเท่ากัน
03:37:600 (3)- ครือ... ถ้าจะมีแค่นี้ อย่ามีดีกว่า = = แล้วนั่น สไลด์อันที่ 3 มันแหล่บออกมานิดนึงอ้ะ หดมันลงมาหน่อย
แก้ 3+4
[Hard]
ดิฟนี้ขัด ๆ ที่ท่อนแรก ๆ โน๊ตมันติดกันเกินไป (ท่อนหลัง ๆ ทำไมมันแยกล่ะ ทำไมไม่ให้มันเท่ากัน LOL)
01:11:885 (3)- อุ๋ย ๆ ... หางสไลด์ 2 เกือบบัง reverse ของ 3 =w= ย้ายออกมาหน่อย
02:29:028 (1)- why ? ... ทำไมต้องเป็นสปิน ? =[]=
03:35:028 - ถ้าจะมีแค่นี้ล่ะก็ = = ... เพิ่มอีกหน่อยเถอะ
03:44:457 (1)- สปินอันนี้ ให้มันจบที่จุดนี้ได้มั้ย 03:47:885 - แล้วก็เอาเสียง whistle ออก
04:05:028 - เห้ย ๆ Hard นะครับ Hard นะครับ .. โดนเยอะไปป่าวท่อนนี้ = =
ขี้เกียจพิมละ
แก้แค่ 4 ละกัน ที่เหลือตั้งใจ
[Insane]
ดิฟนี้ไม่แนะนำให้วางตามเสียง vocal .. มันจะแปลก ๆ มันเคยเป้นฮาดน่ะ มันเป็นโน้ตฮาด
00:55:600 (1,2,3,4,5)- รูปดาวจ้า ... เรียงให้มันงาม ๆ กว่านี้นิสนึงนะ ห่ะ นี่มัน perfect 144 degree แล้วนะ
01:34:171 - ดึงตรงคำว่า Break มาไว้ตรงนี้ แมพจะงามมาก เพิ่งรูว่าดึงได้
01:50:243 (1)- เอา New Combo นี้ออกจิ๊ ! วางเพี่ยนแหะ
02:00:743 (1,2,3) ทำแบบ Normal 00:42:100 (1)- ที่ใช้เสียง Drum นั่นวางเสียงนอมอลผิดน่ะ
02:16:814 - ตรงนี้เพิ่มโน๊ต เดี๋ยวคนเล่นงงว่าสไลด์อันต่อไปจะประติดประต่อกัน วางละ
02:27:957 (1)- เอา NC(NewCombo) ออก เอาช่วยคนเล่น
02:28:171 (2)- ใส่ NC เอาช่วยคนเล่น
02:28:600 (1)- เอา NC ออก เอาช่วยคนเล่น
02:29:028 (3,1)- ใส่ NC แล้วโน๊ต 1 เอา NC ออก เอาช่วยคนเล่น
04:20:457 (2)- อันนี้สไลด์แคค่จังหวะ 1/2 ดีกว่า (เสียงมันให้พอดีด้วย แล้วเริ่มสปินที่เส้นขาว (ที่เก่าของปลายสไลด์เดอร์ 2) เค
456,324,122906,2,0,B|380:280|288:316,1,170,0|8,0:0|0:0,0:0:0:0:
208,328,123549,1,0,0:0:0:0:
49,273,123764,2,0,B|81:301|124:312,1,85
130,150,124192,2,0,B|130:195|152:232,1,85,8|0,0:0|0:0,0:0:0:0:
255,123,124621,2,0,B|236:164|232:204,1,85,0|8,0:0|0:0,0:0:0:0:
thx a lot fix most part of it, pointed up great place. about offset. it is ok checkedRotte wrote:
Hi~ m4m
[General]---------------------------------------------------------
- Timing is have some problem,you should ask bat to test it.because I find ave 10±4 late when I playing.
[Normal]
Useless Green line
- Fine.
Rhythm- Fine.
Sound Effect
Fine.
---------------------------------------------------------
[Hard]
Useless Green line
- None.
Rhythm- 00:34:192 (1,2,3) - To be honest, I don't know why you want to use different ds,and 00:35:906 (3,4,5) - 3 4 is 0.63,but 4 5 is 1.0 ,00:36:764 (5,1) - is 0.55
- 00:37:621 (1,2,1) - The same problem as 00:34:192 (1,2,3) -
- 01:00:549 - and 01:01:406 - you should add notes.
- 01:05:906 (1,2,3,4) - Not beautiful and have a little messy.
- 01:13:621 (1,3) - Not beautiful.
- 01:43:621 (3) - NC & 01:43:835 (1) - delete NC .
- 01:46:621 (6,7) - If you use blanket with 01:45:335 (4) - >.<
- 01:47:692 - should add a note.
- 01:51:764 (2) - blanket with 3?
- 01:58:621 (4,5,6,1,2) - I'm not recommend you use this ds idea.
- 02:23:478 (6) - blanket not well
- 02:54:764 (1,2) - shape not beautiful
- 03:53:692 (1,2) - stack?
- 03:54:764 (4) - blanket not well.
- 03:59:478 (3,5) - stack?
- 04:01:192 (5,1) - flow not well
Sound Effect
None.
--------------------------------------------------------
[Insane]
- Tick 1 is a good choice.
Useless Green line- None.
Rhythm
01:14:692 (3) - You can use "ctrl + g"to change the direction,and create a jump in this place.01:23:049 (1) - This jump space is a little far. 01:45:335 (3) - This slider's flow is not well,I suggest that you can use the ctr+g .01:47:906 (3,4) - This sliders are not beautiful.01:53:906 (8,9) - If you want to use blanket,plz re-blanket it.01:57:978 (5,1) - I think you should keep the jump space on 01:57:764 (4,5) - 02:02:906 (4,5,6,7,8) - Ihis idea of mapping is not beautiful456,324,122906,2,0,B|380:280|288:316,1,170,0|8,0:0|0:0,0:0:0:0:
208,328,123549,1,0,0:0:0:0:
49,273,123764,2,0,B|81:301|124:312,1,85
130,150,124192,2,0,B|130:195|152:232,1,85,8|0,0:0|0:0,0:0:0:0:
255,123,124621,2,0,B|236:164|232:204,1,85,0|8,0:0|0:0,0:0:0:0:02:10:192 - I know you want to flow vocaloid. If I were you, I'll in 02:09:978 create a circle and 02:10:192 - create a 1/2 slider.02:48:764 (1,2) - I think this ds should use 1.003:58:621 (2) - not beautiful.Sound Effect
should turn up the clap volume.
dkun wrote:
modding key
this is unrankable.
this should be highly considered.
this is just a normal suggestion/praise.
Generalthe map following the drum mostly, only few really follow the vocal. last of all. I ran out of idea already
- I believe you should map all diffs 15 seconds earlier for emphasis with the vocals/stanza. Shouldn't be too hard, right?
NormalFixed
- Please use tick rate 1. Having a higher tick rate is simply unreasonable for an SV as slow as this. I understand you're using tick hitsounds, but there's no reason why the tickrate should be this high. This also means you have to remove the inherited sections that are used for your tick hitsounds. Fixed
- 00:48:764 (3) - Would be better if you could change the slider to be like this. Fixed
- 00:59:478 (1,2,3,4,5) - Change the positioning to be a little something like this for consistency? Fixed
- 01:16:621 (1) - Change into a single note perhaps? Fixed
- 02:04:192 (4) - Same suggestion as 00:48:764. Fixed
- 02:21:764 (1,1) - Same suggestion as 01:16:621. Fixed
- 02:29:906 (1,2) - Into this Fixed
- 02:56:049 (1) - Same suggestion as 01:16:621. Fixed
- 04:03:335 (1,2,3,4) - I suggest to change these sliders to this for the sake of a normal/friendlier combo to hit. 04:03:335 (4) - Fixed
- 04:08:049 (2) - 01:16:621 suggestion
HardFixed
- 00:29:049 (1,2) - Directly stack 2 at 1's sliderend. Fixed
- 00:35:906 (3,4,5) - Why not space these out equally for consistency? Fixed
- 00:49:621 (3,4) - Same as 00:29:049.Fixed
- 00:52:192 (7,1) - ^ Fixed
- 01:49:621 (1,2) - ^
Hardthx xD
- 00:31:406 (5,7) - Directly stack 7 at 5's sliderend. Fixed
- 00:38:906 (3,4) - ^ Fixed
- 00:52:192 (2) - Change it to this for better presentation. Fixed
- 00:55:192 (1,2,1,2,3,4,5,1) - I love this combo! Great job.
Please, feel free to call me back when you've gone through my suggestions.
yes , unrank for quick fix please.Lanturn wrote:
[Normal]
00:31:621 (4,2) - There is no way this is intentional. These notes are 1/4 too long no matter how you look at them or play them.
thx, i guess he would do that face to me if he see this map. (╬ ಠ益ಠ)MaxiMilliaN wrote:
Congratz~
hayo, i'll tell you later about it. changed in hitsound file , this is why you feel -15 with the old onehaha5957 wrote:
"HAYO"popner wrote:
Some small changes via irc, and offset+15.
why did you do that?
more like -15 I guess
is this only me?
oh btw gratz mercuregi HAYO
ah maybe cuz I download this long time ago, redled and fine