forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Birdy
kuka vittu jaksaa farmata pp

spammaa mielummin fooru- ainiin, spammaat jo
Valentiino

Blizzardouz wrote:

Hienoa PP-farmausta hardeista Soar



Poikani, olen ylpeä sinusta, no hard feelings (suomeksi: pelaa insaneja, älä hardeja)
Ei se osaa XDDDDDDDDDDD
Soarezi

Blizzardouz wrote:

Hienoa PP-farmausta hardeista Soar



Poikani, olen ylpeä sinusta, no hard feelings (suomeksi: pelaa insaneja, älä hardeja)
En sentään pelaa biisejä nomodia ''joita'' tykkään pelata. Pelaan hardeja vain DT jos satun tulemaan sellaisen mapin ohi josta tykkään ja vedän siihen rankin. Se on ihan se ja sama vedänkö nomod insaneita koska niistä ei ole mitään hyötyä. Mutta pidä se mielessä, että en pelaa nomodeja :>
Dekonare

Soarezi wrote:

En sentään pelaa biisejä nomodia ''joita'' tykkään pelata. Pelaan hardeja vain DT jos satun tulemaan sellaisen mapin ohi josta tykkään ja vedän siihen rankin. Se on ihan se ja sama vedänkö nomod insaneita koska niistä ei ole mitään hyötyä. Mutta pidä se mielessä, että en pelaa nomodeja :>
So stronk, I feel so weak now

BTW kerrotko samalla mitä tarkoitat lausahduksella "niistä ei ole mitään hyötyä"?
Soarezi

pls
Dekonare

Soarezi wrote:


pls
Eli olet parempi pelaaja kuin minä koska olet pelannut enemmän kuin minä? (hienosti osaat poimia vanhoja top performance hardeja BTW)

Edelleen opettele pelaamaan insaneja ennen kuin tulet huutelemaan ^^
Soarezi

Blizzardouz wrote:

Soarezi wrote:


pls
Edelleen opettele pelaamaan insaneja ennen kuin tulet huutelemaan ^^
hei kai ymmärrät että toi ranked score on tullut juuri niistä insaneista mitkä olen vetänyt. :-) madden 2013
Arcley
Ranked score parasta.

Esimerkiksi tämä pelaaja todennäköisesti on parempi kuin te kaksi yhteensä, nyt sen viimein näen.
http://osu.ppy.sh/u/785981
Dekonare

Arcley wrote:

Ranked score parasta.

Esimerkiksi tämä pelaaja todennäköisesti on parempi kuin te kaksi yhteensä, nyt sen viimein näen.
http://osu.ppy.sh/u/785981
Soarezin tavalla mitata pelaajan taidot, kyllä. Mitä tekee PP:llä kun on ranked score joka 100% tarkkuudella näyttää pelaajan oikeat taidot.
zertap
Juurikin näin. Tuon on ihan pakko olla vitun hyvä pelaaja. Mikä ihmeen fazhee täällä räjähtelee
Soarezi
Eli pidetääs pieni oppihetki.

Ranked scorea tulee siis eniten mappien / mapin vaikeimmasta difficultystä. Syy miksi ei näy että minä en olisi tehny insaneita on se, että en tee niitä nomodina, teen ne HRllä tai HD, ja useimmiten en FCtä sitä vaan sightreadaan ja jätän myöhemmäksi. Blizzardouz on huomattavasti vähemmällä ranked scorella saanut saman verran PPtä kuin minä, vähemmässä ajassa.

Joten ainoa looginen selitys tähän on että hän ei vedä itse mitään vaikeata. Kuten sanoin aiemmin, en vedä nomodena juurikan mitään paitsi joitakin mappeja joista haluan FCn ja ne ovat Insaneita. Saatan FCttää hardin nomodia silloin tällöin vaan sen takia että 1. Vedän sen DTnä myöhemmin ja osaan ns. muistella about sen mapin koostumuksen. 2. Saan BGn 100% Dim ja / tai storyboardin / skinin jne pois. En todellakaan tykkää vetä NoFailina joten parempi seon saada se FC aluksi.

Joten pls, lopettakaa se vittuileminen. :-)

PS. saatoitte ymmärtää väärin mitä tarkoitin aiemmin, mutta nyt selitin ja toivottavasti ymmärsitte. Kiitos
Mukku
Ainoa looginen selitys on paras
Valentiino

Soarezi wrote:

Eli pidetääs pieni oppihetki.

Ranked scorea tulee siis eniten mappien / mapin vaikeimmasta difficultystä. Syy miksi ei näy että minä en olisi tehny insaneita on se, että en tee niitä nomodina, teen ne HRllä tai HD, ja useimmiten en FCtä sitä vaan sightreadaan ja jätän myöhemmäksi. Blizzardouz on huomattavasti vähemmällä ranked scorella saanut saman verran PPtä kuin minä, vähemmässä ajassa.

Joten ainoa looginen selitys tähän on että hän ei vedä itse mitään vaikeata. Kuten sanoin aiemmin, en vedä nomodena juurikan mitään paitsi joitakin mappeja joista haluan FCn ja ne ovat Insaneita. Saatan FCttää hardin nomodia silloin tällöin vaan sen takia että 1. Vedän sen DTnä myöhemmin ja osaan ns. muistella about sen mapin koostumuksen. 2. Saan BGn 100% Dim ja / tai storyboardin / skinin jne pois. En todellakaan tykkää vetä NoFailina joten parempi seon saada se FC aluksi.

Joten pls, lopettakaa se vittuileminen. :-)

PS. saatoitte ymmärtää väärin mitä tarkoitin aiemmin, mutta nyt selitin ja toivottavasti ymmärsitte. Kiitos
Soarezi
Valentiino ollut minulle mad vuodesta nakki, get over it boojatch
Pegram
Ei vittu nyt Soarezi ja Blizzardouz miksi väittelette tällaisesta.

Blizzardouz kysyi että mitä tarkoitit kun sanoit "niistä ei ole mitään hyötyä".

Ensinnäkään ranked scoresta ja total scoresta ja pp:stä ja accuracystä ei ole mitään hyötyä, ei kenellekään. Afrikassa nähdään edelleen nälkää, ihmiset kuolevat syöpään ja teidän tulonne ja opiskelumenestyksenne pysyvät ihan yhtä suurina vaikka te molemmat ylittäisitte Cookiezin ranked scoressa ja pp:ssä.

Toiseksi se että asia otetaan näinkin vakavasti (ja käytetään jopa :-) -hymiötä, huh helvetti) on vahva merkki siitä että foorumin on tosiaan invadennut joku joka kuvittelee itsestään vähän liikoja ja jostain syystä ottaa asiat hieman liian tosissaan.

Vittu jätkät, osu! on vain (paska) peli. Jos joku on siinä huono niin se on siinä huono, jos joku haluaa huijata siinä niin se huijaa, ja jos joku haluaa siinä helposti pp:tä niin se hankkii helposti pp:tä. Ei siitä tarvitse alkaa väittelemään ja vittuilemaan, aivan helvetin naurettavaa.

Juuh elikkäs olipa taas hauska visiitti foorumeille, Jumalalle kiitos YO-kirjoitukset ovat ohi
Soarezi
Noh tottahan toi rezero, oma tavallaan.
Pegram
Niin eli siis ole hyvä vain ja pelaa peliä miten lystää, omapa on asiasi

huijausta tosin en henkilökohtaisesti salli muun muassa rankingien takia mutta niistä nyt ei ollut puhekaan
Birdy
!moderated on pls
Pegram

Static Noise Bird wrote:

!moderated on pls
Hahahahahauskaa.

Ehkä me aikuiset ja melkein-aikuiset ja lolit osataan tajuta milloin pitää turvat kiinni ihan ilman moderaattoreitakin.

pls
Turboapina
Kaunis päivä ulkona tänään.
Birdy
niin, mutta sitten on myös tämä Soarezi
Soarezi

Static Noise Bird wrote:

niin, mutta sitten on myös tämä Soarezi
Koska minä olen kaiken pahan ja vammaisuuden alku tässä vammaisessa pelissä, jota kaikki kiinnostaa. Btw, kaikki lumikinokset sulaa ulkona.
Pegram
Sulaa ja jäätyy

Oli noi saakelin lehdet vaan heitetty tohon maahan ja sit se kasa viel kaatunut niin osa lehdistä oli jäätynyt maahan kiinni ja sit meidän pihakiveyksessä on Kirkkosanomien artikkeleita sen jäljiltä että revin niitä lehtiä siitä jäästä irti
Soarezi
Aika hauskaa sinänsä tuo lumi meinaan viime vuonna samaan aikaan ei ollut yhtään lunta ja aurinko paistoi lämpimänä kevät päivänä. Toisinkuin tänään, helvetin kylmä ja tuulee
Birdy
Paska sää. Kevät voitaisiin ampua vittuun maailmasta, ei tarvita kuin talvi ja kesä, syksy on ihan ok myös.
Pegram
Ei ole kylmä

Ei ole

Viimesen muutaman kuukauden aikana käyttänyt hanskoja vain noin 5 päivänä ja takki ollut kiinni vaan parina päivänä hihi
Soarezi
Kuolen jos laittaisin takin kiinni, takki ei edes mene kiinni kun vetoketju rikki :<
Pegram
ai ootsä niin läski vai

XDDDDDDDDDDDD
Soarezi
no siis periaattessa mun perse tulee siitä takista läpi joo jeejoo.
Birdy
Ei ole kylmä, sehän se ongelma tässä onkin.
Pegram
asdasd

Miten onnistunkin aina päivittään sivun niin että on alle minuutti sitten tullut viesti
Dekonare
Kevät on ihan jees. Vitunmoinen talvituuli on perseestä.
Valentiino

Soarezi wrote:

Valentiino ollut minulle mad vuodesta nakki, get over it boojatch
Enhän nyt vihainen ole, asenteesi, kirjoitustyylisi ja vähän kaikki muukin on vaan sellaisella tasolla, ettei sitä jaksa seurata.

+ et tee muutakuin provosoi ihmisiä lähes jatkuvasti

Toimiiko muuten foorumeiden vihamiesjuttu niin, että se piilottaa ks. postaajien viestit kokonaan?
Birdy
ei

e: 2188888 get
Mukku
Täällä pohjoisessa on edelleen kylmä.
Valentiino
Eilen yöllä oli aika kylmä, aamulla taas ihan siedettävää. En taida poistua pihalle taas viikkoon, katsellaan sitten
Topic Starter
IppE
Tilanneraportti metsästä.



Jatkakaa.
Dekonare
Voisi mennä vihanhallintakurssille.

Topic Starter
IppE
Mitä turhia, sait hyvän syyn heittää tuon paskan HP:n mäkeen ja ostaa UltraSharpin tai jonkun muun laadukkaan IPS näytön.
Dekonare

IppE wrote:

Mitä turhia, sait hyvän syyn heittää tuon paskan HP:n mäkeen ja ostaa UltraSharpin tai jonkun muun laadukkaan IPS näytön.
Ajattelin ostavani 3kpl 24" UltraSharpia, mutta vasta kesällä. Pitää käydä ostamassa huomenna DVI-VGA adapteri ja käyttää 19" 4:3 näyttöä.
show more
Please sign in to reply.

New reply