Rhythm Incarnate
1,197 posts
Zunami wrote:
Oma uneni jonka muistan oli joskus 7 vanhana, Unessa olin meillä kotona ja toimin ihan normaalisti kunnes huomasin että mörkö (muumeiista) oli ovella tulossa sisään *paniikki*
eikä kun mä meen piiloon ja sit huomaan että mörkö menee punaista kohti, jostain syystä sattu just mun päässä oleen punanen ämpäri *LISÄÄ PANIIKKIA* sitten puuttuu muistikuva ja tarina jatkuu kun mä pakenen ympäri taloa KATOSSA ja oon ihan hirveen peloissani eikä kun sitten mennään ulos ja siellä on punainen peura, eikä ku mörkö seuraa mua ulos ja räjäyttää sen peuran! Siihenpä unimuisti loppuu

Zunamin selvin post aikoihin. Seriously.

Ite muistan hämärästi jonkun unen jossa olin Zero Megamanista... taisin olla alle 10 vuotta :P
SPOILER (click to toggle)
Image
Image | Art thread | ask.fm | YouTube
Rhythm Incarnate
636 posts
ReZero wrote:
Zunami wrote:
Oma uneni jonka muistan oli joskus 7 vanhana, Unessa olin meillä kotona ja toimin ihan normaalisti kunnes huomasin että mörkö (muumeiista) oli ovella tulossa sisään *paniikki*
eikä kun mä meen piiloon ja sit huomaan että mörkö menee punaista kohti, jostain syystä sattu just mun päässä oleen punanen ämpäri *LISÄÄ PANIIKKIA* sitten puuttuu muistikuva ja tarina jatkuu kun mä pakenen ympäri taloa KATOSSA ja oon ihan hirveen peloissani eikä kun sitten mennään ulos ja siellä on punainen peura, eikä ku mörkö seuraa mua ulos ja räjäyttää sen peuran! Siihenpä unimuisti loppuu

Zunamin selvin post aikoihin. Seriously.

Ite muistan hämärästi jonkun unen jossa olin Zero Megamanista... taisin olla alle 10 vuotta :P

haha :D

Tulikin mieleen tuosta Zunamin postista että näin itsekkin pienenä painajaisia Möröstä :cry:
YouTube ~ MyAnimeList ~ Steam ~ unfinished bsns
osu! Community Skin
last.fm || Read Kaminomi !!
Valentiino wrote:
@Plakkis | ET SIIS SAA SILMIÄSI IRTI KYRVISTÄ
@Plakkis | VAINOAAKO SISÄLLÄSI KYLTYMÄTÖN KYRVÄNHIMO
@Plakkis | ?!?!?!
Rhythm Incarnate
3,414 posts
Opiskelin Norjaa lukiossa. Mielenkiintoinen uni. Onneksi heräsin aika pian.
Image
You can mod my maps in: English, Chinese, Finnish, Swedish
I can mod your maps in: English, Finnish, maybe Swedish

Image
Rhythm Incarnate
636 posts
okei, näin tas pitkästä aikaa unta, yritän selittää mahdollisimman järkevästi.

Uni alkoi vissiin jotenkin Skyrim(ehkä enemmän Eragon) teemaisesti, minula oli oma lohikäärme ja sitten mestarimme lähti meidän kanssa jonnekkin lumiseen paikkaan jonne vain lohikäärmetyypit pääsee. Sitten tulikin myrsky ja lumivyöry tukki tien. Noh olimme siellä mökissä jonkin aikaa yksinämme.

Sitten yhtäkkiä teema vähän muuttuukin ja paikka on täynnä muita ihmisiä ja uutisitä (joo se paikka oli moderni) näkyy kuinka suuri osa laskettelurinteellä olleesta prukasta on jäänyt jumiin lumivyöryn taakse. Uutisista näkyy kun joku yritys yrittää sulatta tietä sinne ja sivustakatsojat valittavat heidän tekevän sen väärin.

Sitten taas vähän muuttuu ja koko tämä porukka on junassa. Junassa pääasiassa tuijottelen eteeni, kunnes alkavat jotkut ihmiset jakamaan syötävää (limsaa ja karkkia) jota sitten aina heitetään edessä olevalle riville (pitänee myös mainita että penkkirivit olivat jotenkin liukkaita, niinkuin junan keskikohta olisi ollut vuorenhuippu ja penkkirivit rinteet, joten "alas"päin oli helppo liukua ja sitten tlös hankalampi.) Heitin yhden limsatölkin, mutta se menikin vahingossa sen edelläolevan rivin yli, olin surullinen ;__;

Sitten kuitenkin joku toinen antoi minulle suklaapatukan, mutta en meinannut saada sitä koska hän liukui takanaolevasta rivistä penkkien välistä poispäin. Yritin tavoittaa häntä, mutta sitten huomasin kuinka ovesta alkoi tulla kärpäsiä sisään, niitä oli kaikenkokoisia, aivan jättiläismäisiäkin (isompia kuin ihmiset, ei hajua miten mahtuivat junaan). Ilmeisesti junan ajajalla oli henkilökohtainen palvelija jonka päätyö oli aina ollut lätkiä kärpäsiä jotka lähestyvät häntä(naista).
Sitten se loppui :/
osu! Community Skin
Valentiino wrote:
@Plakkis | ?!?!?!
Rhythm Incarnate
3,414 posts
Olin kauppakeskuksessa. Se oli korkea torni jossa oli keskellä hissi. Hissiltä lähti sillat reunoille, missä liikkeet sijaitsi. Sillat vaan oli ihan saatanan kapeita eikä niillä ollut reunoja, joten ihmisiä vaan tippui ja kuoli. Mitä helvettiä?
Image
You can mod my maps in: English, Chinese, Finnish, Swedish
I can mod your maps in: English, Finnish, maybe Swedish

Image
Combo Commander
437 posts
Dat feel kun näet unta että voit lentää ja kun heräät pelästyt hemmetisti ;_;
Spinner Sage
161 posts
Asuin pienessä mökissä vanhemman rouvan kanssa muutaman vuoden, hänen mökkinsä vieressä oli kukkapenkki jota myös hoidin 'maksuna' mökissä olosta.
Pari vuotta meni, kaikkea kivaa tapahtui, sitten oli lähdön aika: sanoinkuvaamattomia tunteita, kuin pää räjähtäisi, paine kerääntyi pään ympärille ja purskahdin itkuun, suruun, kaikkeen samaan aikaan. Itkin polvillani, en halunnu lähteä, mutta rouva taputti olalle ja kyynel silmäkulmassa kiitti niistä vuosista ja katosi pölynä ilmaan.

Sitten räjähdin taas.
Combo Commander
437 posts
Rhythm Incarnate
1,389 posts
Näin unta että Ippe oli nainen. Muuta en siitä sitten oikein muistakaan.
Rhythm Incarnate
636 posts
tuuhean kuuloinen uni :D
osu! Community Skin
Valentiino wrote:
@Plakkis | ?!?!?!
Rhythm Incarnate
1,197 posts
Puhuttiinkin eilen siitä että IppE olisi suomalainen nekotyttö

Ehkä Lanttu näki tulevaisuuteen

en tiedä pitäisikö laittaa kaksois piste dee vai dee kaksois piste
SPOILER (click to toggle)
Image
Image | Art thread | ask.fm | YouTube
Rhythm Incarnate
1,575 posts
Itsehän näin unta, jossa olin aluksi koulussa. Koulussa mm. parhaimmat oppilaat laitettiin selviämään laava-ansoista ja muuta vastaavaa. Unessa oli myös 5/5 nainen (;w;), mutta ei siitä sen enempää niin pysyy sfw.
Uni muutti kuitenkin radikaalisti suuntaansa kun selvisi, että eräs luokkalainen oli joutunut testeihin jossa käytettiin kuolleita ruumiita ja jotain ötököitä muuttamaan heidän kehojaan, joka kohti siihen, että jouduin taistelemaan pitkällisen taiston tätä kaveria vastaan hänen mutaationsa jälkeen. (Ennen tätä tämä samainen kaveri hyökkäsi kimppuuni tazerin kanssa, mutta voitin hänet joten tämä oli varmaan joku kosto).
Tästä eteenpäin samanlaiset hirviöt alkoivat hyökkäämään kylään/kaupunkiin missä asuin ja tappoivat kaiken tieltään; elettiin päivä kerrallaan ja yritettiin vain selviytyä.
Loppuhuipentumana kaupunkiin tuli jättimäinen invaasio erilaisia mutaatioita ja hyönteisiä, joita siis todellakin oli ~helvetisti~
Selviydyin varsin hyvin tältä brutaalilta hyökkäykseltä, enkä päässyt edes näkemään sitä loppuun kun heräsin sen sijaan
Rhythm Incarnate
4,802 posts
Näin yhdessä vaiheessa unen, missä pelasin videopelejä.

Joo.
Rhythm Incarnate
3,209 posts
melkein mun jokainen uni on tuollainen
FINALLY. THE IDEAL MINION. WITH THE TYPE OF POWER I ADMIRE THE MOST.
WHICH IS. BEING A HUGE STRONG GUY WITH ENORMOUS POWERFUL MUSCLES!
Rhythm Incarnate
1,427 posts
Joskus näen semmoisia unia missä hypin universumeista toisiin ja näen kaikki maailman tapahtumat ja ajat. Se on niin abstraktia että huh
Nharox rules
Image
Image
Image
Image
i think umineko is a pretty cool guy, eh desires beatrice and doesn't afraid of anything

heintsi: "jos vaa jaksais käyttää eforttia"
Reply 61 posts jump | prev  1, 2, 3, 4, 5  next

Users browsing this forum: None

Jump to: