|
|
![]() Rhythm Incarnate 1,572 posts |
Kun tälläistä threadia ei aiemmin ole ollut, olisi se hyvä täältä löytyä (tulokset ja saavutukset ei täysin aja samaa asiaa)
Hyvin avittava ohje omien videoiden tekemiseen Ja sen pidemmittä puheitta avaan pelin: (Youtube videoitahan saa linkattua käyttämällä [youtube] tagia, ja niiden väliin asetetaan http://www.youtube.com/watch?v=-3-dNBTUaRA) |
![]() Rhythm Incarnate 1,197 posts |
Postaisin 100 videota mutten ole saanut tuota toimimaan, jos joku viitsii antaa reaaliaikaista avustusta jossain vaiheessa tuon tutoriaalin kanssa niin arvostan.
|
![]() Rhythm Incarnate 636 posts ![]() |
No mulla itsellä on mun kanavalla tämmönen jonkun sortin arvostelu, älkää odotaako ihmeitä mun videoiden laadusta kuitenkaan
![]() + gameplay tässä nyt on vanhaa, oon iha noobi viel ![]() (perhana, ainut video mis on copyrighteja mulla ![]() YouTube ~ MyAnimeList ~ Steam ~ unfinished bsns
osu! Community Skin last.fm || Read Kaminomi !! Valentiino wrote: @Plakkis | ET SIIS SAA SILMIÄSI IRTI KYRVISTÄ @Plakkis | VAINOAAKO SISÄLLÄSI KYLTYMÄTÖN KYRVÄNHIMO @Plakkis | ?!?!?! |
![]() Rhythm Incarnate 636 posts ![]() |
ReZero wrote: Postaisin 100 videota mutten ole saanut tuota toimimaan, jos joku viitsii antaa reaaliaikaista avustusta jossain vaiheessa tuon tutoriaalin kanssa niin arvostan. Misää tarviit apua? (sori, en jaksa kattoa tuota videota jos se on siinä )YouTube ~ MyAnimeList ~ Steam ~ unfinished bsns
osu! Community Skin last.fm || Read Kaminomi !! Valentiino wrote: @Plakkis | ET SIIS SAA SILMIÄSI IRTI KYRVISTÄ @Plakkis | VAINOAAKO SISÄLLÄSI KYLTYMÄTÖN KYRVÄNHIMO @Plakkis | ?!?!?! |
![]() Rhythm Incarnate 4,794 posts ![]() |
LunaticMara paras, muut varas.
Ja ReZero, x264 kanssa onkelmia? |
![]() Rhythm Incarnate 1,197 posts |
En saanut ääniä toimimaan millään, ja se heitti erroria melkein jokasesta sanasta siinä koodissa.
|
IppE is a pretty cool guy, ain't afraid of anything and plays like a pro |
![]() Rhythm Incarnate 3,173 posts |
![]() Whistle Blower 19 posts |
![]() Beat Clicker 77 posts ![]() |
![]() Rhythm Incarnate 2,449 posts |
| Users browsing this forum: None |

)