forum

Provinciaal Nederlands Kampioenschap 2018 (Voorbij)

posted
Total Posts
18
Topic Starter
Vivyanne
Hoi! Samen met Timpai organiseer ik opnieuw het toernooi!

Provinciaal Nederlands Kampioenschap

Status: Sign-ups

Discord
Teams

Ben je geïnteresseerd in het helpen van het toernooi? Stuur dan zo gauw mogelijk een berichtje! Wij zoeken nog poolers en scheidsrechters!
Over het toernooi

Dit toernooi is voornamelijk gericht op de Nederlandse playerbase van osu!. De bedoeling van dit toernooi gaat zijn om alle provincies individueel tegen elkaar op te zetten en te vechten om te bewijzen welke provincie momenteel de beste is. Maak je geen zorgen, er is geen ranklimiet!
Inschrijven
Het inschrijven dit keer gaat via een formulier. Wij raden het aan om alleen één keer in te vullen, voor jou alleen! Indien er meerdere inschrijvingen zijn namens dezelfde persoon zullen wij die persoon benaderen en afhangend van wat zij zeggen actie ondernemen.

Klik hier om je in te schrijven!

Seeding zal aangepast worden naar aanhang van de hoeveelheid inschrijvingen voor elke provincie.

Wie contact ik?

Algemene informatie: Hakura
Server management op Discord: Hakura
Formaat matches: Timpai
Mappools: Timpai
Stream: Timpai
Scheduling: Timpai
Het meeste hiervan is alleen als snelle contact. Vragen kunnen ten aller tijden ook gevraagd worden aan degenen die verantwoordelijk zijn.
Huidige planning

De sign-ups gaan duren tot 19 augustus.
Het vormen van de teams nadat de sign-ups gesloten zijn gaat duren tot 26 augustus.
De start van het toernooi staat momenteel gepland op 8 september, het tweede weekend.

Deze planning zal strict aangehouden worden en er worden geen uitzonderingen gemaakt. Te laat is gewoon te laat!
Organisatie en regels

Organisatie
  1. HET TOERNOOI GAAT GEHOUDEN WORDEN IN EEN 3V3 FORMAT
  2. SCOREV2
  3. Het tournament wordt gespeeld in groups van 3 teams(provincies), dus 4 groups.

    In groupstage speelt iedereen 1x tegen elkaar, als er een 2 of 3 way tie is, kijken we naar het win-loss saldo van maps en/of wie van wie heeft verloren. Bij een gelijkspel qua punten in de groups wordt er een extra Best of 5 match gespeeld tussen de teams die gelijk zijn geeindigd. Matches in group stage worden in Best of 7 (Eerste met 4 map wins) formaat gespeeld

    Na de groupstage is de Final Stage, er zijn dan nog 8 teams over, dus beginnen we meteen met de kwartfinales. De Final Stage werkt met double elimination. dit houdt in dat als je 1 match verliest je naar de loser bracket valt, en nog een tweede kans krijgt, nadat je je tweede match verliest lig je er uit (groupstage telt hier niet bij mee.)
    Het aantal maps dat worden gespeeld per match is als volgt:
    Winner Bracket Kwartfinales en Loser Bracket Halve Finals: Best of 9 (Eerste met 5 maps wint.)
    Winner Bracket Halve finale en Loser Bracket Finale Best of 11 (Eerste met 6 maps wint.)
    Winner Bracket Finale Best of 13 (Eerste met 7 maps wint)
    Grand Finals Best of 15 (Eerste met 8 maps wint)
  4. Hoogste roll in de multiplayer mogen de eerste pick en ban. Liefst rolt de captain, maar anders mag ook aangegeven worden.
  5. Planning en mappools worden uiterlijk dinsdag voor de matches gespeeld worden vrijgegeven. Als dit niet bereikt wordt, zal dat ruim van tevoren aangegeven worden.
  6. Rescheduling is natuurlijk mogelijk, maar alstublieft doe het 24 uur VOOR DE MATCH. Matches worden altijd gepland zodat iedereen in de schijnwerpers komen te staan. Afhangend van de nieuwe afgesproken tijd is het mogelijk dat je dan niet op livestream komt.
  7. Seeding gaat gedaan worden op PP, al zal dat waarschijnlijk weinig uitmaken in het maken van de pools.
  8. Je kunt alleen een team in indien je bewijs kan leveren dat jij in die provincie woont. Wij hebben geen zin om je computer te hacken en je ip-adres te stelen en dus op te zoeken. Houd het makkelijk, gemeente bijvoorbeeld doorgeven is al meer dan genoeg.
  9. Team captains worden beslist door ons. Je mag zelf gaan discussiëren en zelf opgeven wie jullie het liefst zullen zien, maar toch hebben wij het laatste woord. Wij zullen kijken naar activiteit en je naam in de community. Als keuzes gemaakt zijn kun je dus een Discord DM sturen naar een van de organisatoren en die zullen kijken of de gekozen persoon geschikt is.
  10. De teams zullen worden opgesteld DOOR DE TEAM CAPTAIN. Hierom is de beslissing van team captain zeer belangrijk: zij zullen uiteindelijk zeggen wie er spelen gaat. Eens de team captain het team geselecteerd heeft wordt dat doorgestuurd naar Hakura op Discord. De teams zijn van minimaal 4 mensen tot een maximum van 7. Uitzonderingen kunnen alleen gemaakt worden eens een provincie extreem achterloopt op spelers.
  11. Eens een team is ingediend moet er door ALLE SPELERS in 48 UUR een bericht naar Hakura gestuurd worden om aan te geven dat ze echt gaan spelen. Hierna krijg je je role in de Discord server en doe je officiëel mee.
Regels
  • Algemeen
  1. ALS JE SPEELT MOET JE IN DE DISCORD ZITTEN.
  2. Cheaten is niet toegestaan
  3. Gedraag je. Alle matches worden gelivestreamed en ook in de Discord heeft niemand zin in gedoe, dus een beetje normaal doen is erg gewaardeerd.
  4. Het kan zijn dat een scheidsrecher niet Nederlands is. Indien dit van toepassing is, is het verplicht om Engels te praten met ze. Wij zullen opletten of dit gebeurt. Wij willen voorkomen dat de scheidsrechters buitengesloten worden.
    Multiplayer
  5. Speler joinen de multiplayer 5 minuten voordat de match begint met een maximaale uitloop van 10 minuten (Begin tijd + 10 min). Indien je niet aanwezig bent op tijd zonder het van tevoren aan te geven, zal je gekicked worden uit het toernooi en mag je de volgende keer ook niet meedoen.
  6. Gaat er iets fout? leave gelijk de lobby, zo weet de scheids dat er iets mis is en dan deze de multi onderbreken zodat hij poolshoogte kan nemen.
  7. Dezelfde mod mag niet 2 keer achter elkaar gekozen worden tijdens de match.
  8. Bij Freemod wordt alleen HD, HR en HDHR gespeeld. FL kan en dan ben je wel een hele toffe peer. Per team moeten er 2 spelers met mods, dus geen mod stacking door 1 speler. EZ is toegestaan.
  9. Bij Tiebreaker mag je alle modcombinaties spelen die je wilt. Ook EZ!
Dagen van planning

Inschrijvingen gaan pas beginnen vanaf ergens in juli, dat zal nog genoeg tijd moeten zijn tot onze gewenste tijd om te spelen.
Op het moment richten wij ons op de eerste week van september voor het spelen. Laat ons weten of dit kan!

Week 1: Group stage
Week 2: Winner bracket kwartfinales en Loser bracket halve finales
Week 3: Winner bracket halve finales en Loser bracket finales
Week 4: Winner bracket finales
Week 5: Grand Finals
Staff list

Discord ID volgt na naam
Organisatie
Timpai : Timpai#0001
Hakura : Hakura#9026
Mappoolers
laport : laport#1831
jackylam5 : jackylam5#7125
Scheidsrechters
Kut : Kut#7359
NightNarumi : NightNarumi#3432
Rene Froger : EenOnsGehakt#2978
Commentators
n0ah
Staff is nog WIP. Ben je geïnteresseerd of weet je iemand aan te raden? Neem dan contact op met de organisatie, het liefst Hakura.

Wij wensen jullie allemaal een leuke tijd en hopen dat jullie meedoen of meekijken!
sunui
nee
tryaway
misschien
nik
ik woon in griekenland maar ik ben in Tiel geboren mag ik spelen owo
Senzeeh
IK HEB GRONINGSE TEAMMATES NODIG HELP
PainTensei

nikolomara wrote:

ik woon in griekenland maar ik ben in Tiel geboren mag ik spelen owo

nee, bah
Mio Winter
Hei! Good luck! And sorry for speaking English, but I added your tourny to the OTW list here. Could you maybe update it (go to the list and click the "EDIT" button on the right side of your tournament's name) when you have decided on a registration deadline, so that players can be notified about the tournament correctly? : )
Mr HeliX
huis met benen
AngelNamirin
huis
Aries
met
Zereliq
benen
Tim Scam
Mijn zoon dood
wessel_osu2
hoi ik doe wel mee ofzo. Hijgen 6.9 when? (hahaha ik heb het sex getal opgeschreven XD)
Damnjelly
FIESLAND BOPPE
sk0

Tim Scam wrote:

Mijn zoon dood
PainTensei
boerenkool
TomBoBotSer
Noord-Holland akbar
CaptainSlimey
idk waarom ze een 300k rank speler binnenlaten maar is me toch gelukt lmao





Gelderland
Please sign in to reply.

New reply