forum

Banner

posted
Total Posts
16
Topic Starter
Balenciaga
Omdat OrangebananaHD zich getriggered voelt verander ik het weer terug. Ik zoek mensen die aan onze banner wilt deelnemen, als je interesse hebt stuur me een bericht.
HalfHours
Kek.
Topic Starter
Balenciaga
happy30
mag ik deze
wessel_osu2
Ik hou van mooie banners die origineel zijn. Mag ik mee doen ik ben graag flandre zijn dankjewel!!!!!!
wessel_osu2
Wanneer je de originele post moet veranderen naar kip omdat de banner gestolen was van de nummer 1 nl speler :thinking:

Boys heb de ballen om het dan gewoon ook toe te geven en niet als een stel kleine kinderen je post te editen.

Anyway ik heb nog wel een goeie collab liggen dus als je daar aan mee wilt doen

Hier Henk met de kleuterklas.
Damnjelly

OrangebananaHD wrote:

Wanneer je de originele post moet veranderen naar kip omdat de banner gestolen was van de nummer 1 nl speler :thinking:

Boys heb de ballen om het dan gewoon ook toe te geven en niet als een stel kleine kinderen je post te editen.

Anyway ik heb nog wel een goeie collab liggen dus als je daar aan mee wilt doen

Hier Henk met de kleuterklas.
kip
silmarilen
kip, het meest veelzijdige stukje vlees.
Topic Starter
Balenciaga

OrangebananaHD wrote:

Wanneer je de originele post moet veranderen naar kip omdat de banner gestolen was van de nummer 1 nl speler :thinking:

Boys heb de ballen om het dan gewoon ook toe te geven en niet als een stel kleine kinderen je post te editen.

Anyway ik heb nog wel een goeie collab liggen dus als je daar aan mee wilt doen

Hier Henk met de kleuterklas.
damn man je voelt je wel als een baas
HalfHours

OrangebananaHD wrote:

Wanneer je de originele post moet veranderen naar kip omdat de banner gestolen was van de nummer 1 nl speler :thinking:

Boys heb de ballen om het dan gewoon ook toe te geven en niet als een stel kleine kinderen je post te editen.

Anyway ik heb nog wel een goeie collab liggen dus als je daar aan mee wilt doen

Hier Henk met de kleuterklas.
Perfecte Collab
wessel_osu2

HalfHours wrote:

OrangebananaHD wrote:

Wanneer je de originele post moet veranderen naar kip omdat de banner gestolen was van de nummer 1 nl speler :thinking:

Boys heb de ballen om het dan gewoon ook toe te geven en niet als een stel kleine kinderen je post te editen.

Anyway ik heb nog wel een goeie collab liggen dus als je daar aan mee wilt doen

Hier Henk met de kleuterklas.
Perfecte Collab

Nou jongens ik zet hem op mijn user page boven mijn echte collab. Ik verwacht jullie wel morgen in de klas hoor!1!1!
Also kipmeneer nummer 1!

en ik ben ook heel cool hoor want ik heb een bye bye yesterday fc 8-) daarnaast ben ik ook nog eens bevriend met de enige echte godaan dus ja beat that
Damnjelly
tfw ik niet één, maar twee super relevant memes maak die weer leven blazen in deze dode kutboel, alleen zodat ie diezelfde dag nog verwijderd worden door een unknown moderator. Terwijl deze verkrachting van een shit topic nou al meer dan een week open staat

V O E L T
S L E C H T
M A N
HalfHours

Damnjelly wrote:

tfw ik niet één, maar twee super relevant memes maak die weer leven blazen in deze dode kutboel, alleen zodat ie diezelfde dag nog verwijderd worden door een unknown moderator. Terwijl deze verkrachting van een shit topic nou al meer dan een week open staat

V O E L T
S L E C H T
M A N
't is een wonder dat dit nog niet verwijderd is
HalfHours

OrangebananaHD wrote:

ik ben ook heel cool hoor want ik heb een bye bye yesterday fc 8-) daarnaast ben ik ook nog eens bevriend met de enige echte godaan dus ja beat that
En daarom ben jij de leraar
wessel_osu2

HalfHours wrote:

Wil je vriendjes worden met mij >.< ik zou het heel leuk vinden om een keer multiplayer met umichan en halfhours te spelen :)
HalfHours

OrangebananaHD wrote:

HalfHours wrote:

Wil je vriendjes worden met mij >.< ik zou het heel leuk vinden om een keer multiplayer met umichan en halfhours te spelen :)
Waarom niet Henk
Please sign in to reply.

New reply