forum

Provinciaal Nederlands Kampioenschap

posted
Total Posts
76
Topic Starter
Vivyanne
Hoi! Samen met Timpai en wooz organiseer ik een gloednieuw toernooi!

Provinciaal Nederlands Toernooi

Discord
Teams

Ben je geïnteresseerd in het helpen van het toernooi? Stuur dan zo gauw mogelijk een berichtje! Wij zoeken nog planners en scheidsrechters!
Over het toernooi

Dit toernooi is voornamelijk gericht op de Nederlandse playerbase van osu!. De bedoeling van dit toernooi gaat zijn om alle provincies individueel tegen elkaar op te zetten en te vechten om te bewijzen welke provincie momenteel de beste is. Maak je geen zorgen, er is geen ranklimiet!
Wie contact ik?

Algemene informatie: Hakura
Server management op Discord: Hakura
Formaat matches: wooz
Mappools: Timpai
Stream: wooz
Scheduling: Timpai
Het meeste hiervan is alleen als snelle contact. Vragen kunnen ten aller tijden ook gevraagd worden aan degenen die verantwoordelijk zijn.
Organisatie en regels

Organisatie
  1. HET TOERNOOI GAAT GEHOUDEN WORDEN IN EEN 3V3 FORMAT
  2. SCOREV2 Ja, dat gebruiken we voor alles hier. Kom vechten dan! (Tim wou v1 maar is maagd)
  3. Het tournament wordt gespeeld in groups van 3 teams(provincies), dus 4 groups.

    In groupstage speelt iedereen 1x tegen elkaar, als er een 2 of 3 way tie is, kijken we naar het win-loss saldo van maps en/of wie van wie heeft verloren. Bij een gelijkspel qua punten in de groups wordt er een extra Best of 5 match gespeeld tussen de teams die gelijk zijn geeindigd. Matches in group stage worden in Best of 7 (Eerste met 4 map wins) formaat gespeeld

    Na de groupstage is de Final Stage, er zijn dan nog 8 teams over, dus beginnen we meteen met de kwartfinales. De Final Stage werkt met double elimination. dit houdt in dat als je 1 match verliest je naar de loser bracket valt, en nog een tweede kans krijgt, nadat je je tweede match verliest lig je er uit (groupstage telt hier niet bij mee.)
    Het aantal maps dat worden gespeeld per match is als volgt:
    Winner Bracket Kwartfinales en Loser Bracket Halve Finals: Best of 9 (Eerste met 5 maps wint.)
    Winner Bracket Halve finale en Loser Bracket Finale Best of 11 (Eerste met 6 maps wint.)
    Winner Bracket Finale Best of 13 (Eerste met 7 maps wint)
    Grand Finals Best of 15 (Eerste met 8 maps wint)
  4. Tijdens de group stage is de mappool 13 maps groot:
    4x Nomod, 2x Hidden, 2x Hardrock, 2x Freemod, 2x DoubleTime en 1x Tiebreaker, ieder team krijgt 1 ban.
  5. Tijdens de Final stage is de mappool 19 maps groot
    6x Nomod 3x Hidden, 3x Hardrock, 3x Freemod, 3x Double Time en 1x Tiebreaker, ieder team krijgt 2 bans.
  6. Hoogste roll in de multiplayer mogen de eerste pick en ban. Liefst rolt de captain, maar anders mag ook aangegeven worden.
  7. Planning en mappools worden uiterlijk dinsdag voor de matches gespeeld worden vrijgegeven. Als dit niet bereikt wordt, zal dat ruim van tevoren aangegeven worden.
  8. Rescheduling is natuurlijk mogelijk, maar alstublieft doe het 24 uur VOOR DE MATCH. Matches worden altijd gepland zodat iedereen in de schijnwerpers komen te staan. Afhangend van de nieuwe afgesproken tijd is het mogelijk dat je dan niet op livestream komt.
  9. Seeding gaat gedaan worden op PP, al zal dat waarschijnlijk weinig uitmaken in het maken van de pools.
  10. Je kunt alleen een team in indien je bewijs kan leveren dat jij in die provincie woont. Wij hebben geen zin om je computer te hacken en je ip-adres te stelen en dus op te zoeken. Houd het makkelijk, gemeente bijvoorbeeld doorgeven is al meer dan genoeg.
  11. Team captains worden beslist door ons. Ja dat klopt, door ons. Je mag lekker zelf gaan discussiëren en zelf opgeven wie jullie het liefst zullen zien, maar toch hebben wij het laatste woord. Wij zullen kijken naar activiteit en je naam in de community. Als keuzes gemaakt zijn kun je dus een Discord DM sturen naar een van de organisatoren en die zullen kijken of de gekozen persoon geschikt is.
  12. De teams zullen worden opgesteld DOOR DE TEAM CAPTAIN. Hierom is de beslissing van team captain zeer belangrijk: zij zullen uiteindelijk zeggen wie er spelen gaat. Eens de team captain het team geselecteerd heeft wordt dat doorgestuurd naar HighTec op Discord. De teams zijn van minimaal 4 mensen tot een maximum van 7. Uitzonderingen kunnen alleen gemaakt worden eens een provincie extreem achterloopt op spelers.
  13. Eens een team is ingediend moet er door ALLE SPELERS in 48 UUR een bericht naar HighTec gestuurd worden om aan te geven dat ze echt gaan spelen. Hierna krijg je je role in de Discord server en doe je officiëel mee.
  14. Misschien handig om te zeggen dat organisatoren ook mee kunnen doen, maar mappoolers niet. Organisatie zal zich NIET bezighouden met de mappool totdat hij vrijgegeven wordt, dus vals spel zal er niet zijn.
Regels
  • Algemeen
  1. ALS JE SPEELT MOET JE IN DE DISCORD ZITTEN. Het zou zeer handig zijn om bij alles up-to-date te zijn, nietwaar?
  2. Cheaten is niet toegestaan
  3. Gedraag je. Alle matches worden gelivestreamed en ook in de Discord heeft niemand zin in gedoe, dus een beetje normaal doen is erg gewaardeerd.
  4. Het kan zijn dat een scheidsrecher niet Nederlands is. Indien dit van toepassing is, is het verplicht om Engels te praten met ze. Wij zullen opletten of dit gebeurt. Wij willen voorkomen dat de scheidsrechters buitengesloten worden.
    Multiplayer
  5. Speler joinen de multiplayer 5 minuten voordat de match begint met een maximaale uitloop van 10 minuten (Begin tijd + 10 min). Indien je niet aanwezig bent op tijd zonder het van tevoren aan te geven, zal je gekicked worden uit het toernooi en mag je de volgende keer ook niet meedoen.
  6. Gaat er iets fout? leave gelijk de lobby, zo weet de scheids dat er iets mis is en dan deze de multi onderbreken zodat hij poolshoogte kan nemen.
  7. Dezelfde mod mag niet 2 keer achter elkaar gekozen worden tijdens de match.
  8. Bij Freemod wordt alleen HD, HR en HDHR gespeeld. FL kan en dan ben je wel een hele toffe peer. Per team moeten er 2 spelers met mods, dus geen mod stacking door 1 speler. EZ is toegestaan.
  9. Bij Tiebreaker mag je alle modcombinaties spelen die je wilt. Ook EZ!
Dagen van planning

Op het moment staat het begin op 4 en 5 november. Laat ons weten of dit kan!

Week 1: Group stage
Week 2: Winner bracket kwartfinales en Loser bracket halve finales
Week 3: Winner bracket halve finales en Loser bracket finales
Week 4: Winner bracket finales
Week 5: Grand Finals
Staff list

Discord ID volgt na naam
Organisatie
Timpai : Timpai#4627
wooz : wooz#6739
Hakura : Hakura#9026
Mappoolers
Lico : Lico#7163
FogsFles : FogsFles#3257
Scheidsrechters
Wesley : Wesley#2772
Swerro : Swerro#4361
Commentators (naast Organisatie)
Cerillion : Cerillion#9585
Sartan : Sartan#3815
n0ah : n0ah#0756

Staff is nog WIP. Ben je geïnteresseerd of weet je iemand aan te raden? Neem dan contact op met de organisatie, het liefst Hakura.

Wij wensen jullie allemaal een leuke tijd en hopen dat jullie meedoen of meekijken!
DutchTacoNL
osu!name: Timpai
Provincie: Noord-brabant
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Dongen
Discord ID: Timpai#4267

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.

Ik heb interesse in team captain zijn dus meld ik mij daar bij deze mee aan. Discord pm gestuurt

(first XDDDD)
wooz
osu!name: wooz
Provincie: Gelderland
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Ermelo
Discord ID: wooz#6739

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.

Geen zin in captain :^)
Tayo_DELETED
osu!name: Tayo
Provincie: Gelderland
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Tiel
Discord ID: Tayo#3559

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.

Ik wil kaas
cavoeboy
osu!name: cavoeboy
Provincie: Noord-Brabant
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Geldrop-Mierlo
Discord ID: cavoeboy#4559

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
Jekel
osu! name: Jekel
provincie: Noord-Holland
mijn bewijs van provincie : gemeente Bergen
discord ID: #1486

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
Lazer
osu!name: Lazer
Provincie: Gelderland
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Oost Gelre
Discord ID: Lazer#0984

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.


team captain
heikneuter
osu!name: heikneuter
Provincie: Limburg
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Echt-Susteren
Discord ID: GitOnMeLVL#5503

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
Tim Scam
osu!name: sj-sama
Provincie: Limburg
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Venray
Discord ID: sjuullie#2195

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
Cerillion
osu!name: Xanthous
Provincie: Utrecht
Mijn bewijs van provincie: Utrecht is my city
Discord ID: Cerillion#9585

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.

Kapitein zijn zou wel leuk zijn ik bedoel anders is het ook niet erg want het is niet alsof ik al bergen aan research heb gedaan ofzo haHA
Rokusho
osu!name: Rokusho
Provincie: Zuid-holland
Mijn bewijs van provincie:
^foto heb ik zelf gemaakt^
Discord ID: Rokusho#0895

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
Swerro
osu!name: Swerro
Provincie: Zuid-Holland
Mijn bewijs van provincie: Daar woon ik
Discord ID: Swerro#4361

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.

consider mij a.u.b. als captain, aangezien ik redelijk tourney ervaring heb en altijd de hele mappool oefen en strategie voorbereid integendeel tot sommige andere luie zakken
Viveliam
osu!name: Viveliam
Provincie: Noord-Holland
Mijn bewijs van provincie: Woes can confirm
Discord ID: Viveliam#1354

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
BRAH
BRAH
ZH
Pls
BRATAN#6689

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
wessel_osu2
osu!name: OrangebananaHD
Provincie: Zuid-Holland
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Monster :)
Discord ID: OrangebananaHͪDͩ
#0227

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.

Ik heb een 1x honderd score op inspector gadget met dt
Topic Starter
Vivyanne
osu!name: HighTec
Provincie: Gelderland
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Overbetuwe
Discord ID: Seaweed#9026

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
sunui
oof
sunui
osu!name: brain damage
Provincie: NB
Mijn bewijs van provincie: uhhh ik ken de lay-out van de efteling uit mijn hoofd
Discord ID: Miu#0477
mijn nerves zijn dodelijk tho
Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
Counter
osu!name: Counter
Provincie: Noord-Holland
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Weesp
Discord ID: Counter#4859

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.
Victoire
osu!name: Victoire
Provincie: Utrecht
Mijn bewijs van provincie: Gemeente Amersfoort
Discord ID: Drew#1587

Ik laat hierbij zien dat ik heel goed ctrl+c en ctrl+v kan indrukken op mijn toetsenbord en daarmee beloof dat ik de regels begrijp en ik in de discord zit.

hoi
show more
Please sign in to reply.

New reply