Liian vähän.
Voi nyt vittu.
Väitän olevani: Vigilante
*krhm* Elikkä.
Minulla on syyni miksi ilmoitan tämän vasta nyt.
Ensimmäisen pitäisi olla melko obvious eli pelkäsin mafiaa ja osin kylää.
Jos joku kyläläinen päättelee tiensä siihen tulokseen että olen sittenkin se SK ja antaa äänensä niin ei tarvita kuin muutama minuuttia ja olen jo kiitos kahen mafian äänen jo lopetettu. Toinen oli että halusin katsoa jos joku varaisi tämän itselleen suojauksen perässä ja näin olisi pahapahapaha henkilö antanut itsensä julki. Kuitenkin ne mahdollisuudet olivat pienet eikä kukaan näin päätynyt tekemään.
Mitä ampumisiini taas tulee.
Ensimmäisenä päivänä ammuin alas ragelewan, joka olisi voinut koitua virheeksi.
Olin kuitenkin mafian alussa ja keskipaikkeilla jo todella kyllästynyt tähän peliin ja toivoin jopa pelin nopeaa loppumista. Tajusin kuitenkin lopettaa tämän ja selvisin siitä pelkällä säikädyksellä. Miksi juuri ragelewa ei kuitenkaan ollut muuta kuin se tunne. Sama mikä tuli edellisessa pelissä Azuren kanssa ja kun olin silloinkin yhtä varma ja tunne aivan sama seurasin sitä onnistuneesti. Fishie oli riski. Jo ekana päivänä uskoin Fishie/Mara mafia comboon yhtään ajattelematta että kyseessähän on kuitenkin kaverit. Kuitenkin maran luottamus jo ekana päivänä häiritsi kovasti. Fishie oli aivan mahdollinen valinta eikä yhtä valitettava menetys kuin mara jolla kuitenkin sitä kokemusta on vaikka ärsyttikin kovasti. Pelkän ärsytyksen takia en ketään ala ampua alas. Kolmantena yönä menin kylän mukana. Itselläni oli jo kuitenkin se 90% varmuus että derp se on jonka alas ammun. Siitä myös valitteluni edellisissä posteissa miten olin jo niin varma.
Miten tästä sitten eteenpäin.
Jos minun tosiaan joku sinne hirteen pitäisi lähettää se olisi mukku. Koko peli pelkkää lurkkailua ja lopussa toistuvasti maran kimppuun hyökkäämistä. Yöllä ammun joku mizukin tai miankin. Ainoa henkilö johon tässä vaiheessa kunnolla luotan on mara. Toivoisin nyt yöksi suojausta tohtorilta jonka uskon vieläkin olevan mara, koska pelissä mitä varmimmin tohtori on eikä kukaan ole siitä johtuen kättään nostanut niin... Aivan. Hirteen pitäisi nyt saada se mafia sillä muuten peli on hävitty. Hirteen mafia ja yöllä yritän itse ampua viimeisen mafian alas. Suojaus olisi siis tarvittu koska nyt minä olen se jonka perään mafia haikaa ja jos minulla olevalla suojauksella mafia kuitenkin yrittää niin henkiin jää 1 mafia ja 2 kyläläistä JOS minä en mafiaa alas saanut.