This is a BSS beatmap submission. Click here to view full beatmap information.
User avatar
Star Shooter
199 posts
Offline
This beatmap was submitted using in-game submission on 23 октября 2017 г. at 10:13:58

Artist: Sally
Title: Remind
Source: 東方神霊廟 ~ Ten Desires.
Tags: Chata yuyuko saigyouji shinreibyou ten desires night sakura of dead spirits c80 ZUN Guitar Bass Programming Mix Wani 東方Project Touhou
BPM: 270
Filesize: 10132kb
Play Time: 05:19
Difficulties Available:

Download: Sally - Remind
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Remind me later.
Metadata:
http://sally.dojin.com/SA-001.html
___________________________
Sorry for a pretty old map.
Last edited by Nokris on , edited 39 times in total.
User avatar
Rhythm Incarnate
2,457 posts
Offline
No kudosu yet.
different to chata's one?
User avatar
Star Shooter
199 posts
Offline
Enon wrote:
different to chata's one?

i don't know, ill ask someone to check metadata when i finish
User avatar
Rhythm Incarnate
2,274 posts
Offline
No kudosu yet.
could work as both
User avatar
Rhythm Incarnate
702 posts
Offline
Earned 1 kudosu.

Night Sakura of Dead Spirits
    00:16:108 (3) - сложно прочитать нотку из-за стака, я бы предложил анстакнуть, но это не очень будет соответствовать стилистике карты, так что просто перенеси немного в другое место.
    00:32:775 (2) - опусти красные сладерпоинты немножк http://puu.sh/r7osF/06c3b0c573.png а то слайдер выбивается их общего фона.
    00:34:775 (3) - некрасивый, он такой же, как и другие вейвслайдеры, но когда он лежит горизонтально, смотрится meh
    00:38:330 (3) - бля, а этот почему-то норм :D
    00:54:441 (2) - ну я говорил про такие стаки, их просто не очень удобно играть.
    00:57:219 (4,2) - ^
    01:04:775 (2) - вейвом и так очень много, сделай какой-нибудь другой
    02:55:997 (3) - как и раньше
    04:39:219 (3,1) - подвинь ниже, а то смотрится как кривой бланкет.
    04:42:219 (3,1) - чуть-чуть выше ^
    Еще бы я поставил од 8 или 8.5, не думаю, что кто-то захочет фармить 270 бпм и ар 10, так что од 9 тут просто через чур, да и карта не сложная, что ставить такой од, который прибавит интерес к игре. Второй киай практически состоит из первого киая, но это, видимо, задумка такая. Еще разбавь вейв слайдеры какими-нибудь другими, чтобы однообразненько не было. А так все, удачи и фаст ранка)
User avatar
Star Shooter
199 posts
Offline
SherryCherry wrote:

Night Sakura of Dead Spirits
    00:16:108 (3) - сложно прочитать нотку из-за стака, я бы предложил анстакнуть, но это не очень будет соответствовать стилистике карты, так что просто перенеси немного в другое место. из за ар10 хорошо читается
    00:32:775 (2) - опусти красные сладерпоинты немножк http://puu.sh/r7osF/06c3b0c573.png а то слайдер выбивается их общего фона. хорошо!
    00:34:775 (3) - некрасивый, он такой же, как и другие вейвслайдеры, но когда он лежит горизонтально, смотрится meh нормальный слайдер xd
    00:38:330 (3) - бля, а этот почему-то норм :D
    00:54:441 (2) - ну я говорил про такие стаки, их просто не очень удобно играть. я очень много просил тестплеить, оно играется нормально
    00:57:219 (4,2) - ^
    01:04:775 (2) - вейвом и так очень много, сделай какой-нибудь другой ну хорошо
    02:55:997 (3) - как и раньше ага
    04:39:219 (3,1) - подвинь ниже, а то смотрится как кривой бланкет. оно и должно так смотреться xd
    04:42:219 (3,1) - чуть-чуть выше ^ поставил повыше
    Еще бы я поставил од 8 или 8.5, не думаю, что кто-то захочет фармить 270 бпм и ар 10, так что од 9 тут просто через чур, да и карта не сложная, что ставить такой од, который прибавит интерес к игре. Второй киай практически состоит из первого киая, но это, видимо, задумка такая. Еще разбавь вейв слайдеры какими-нибудь другими, чтобы однообразненько не было. А так все, удачи и фаст ранка)


Киаи разные, тебе так показалось, потому что сонг однообразный сам по себе, карта не сложная, но 9од тут в самый раз, я бы вообще 10од поставил если бы очень хотел, но лучше уж 9, ар 10 мне посоветовал один из бнов, я ещё одумаю насчёт него.
Спасибо огромное!!!
User avatar
Rhythm Incarnate
2,274 posts
Offline
No kudosu yet.
нет, не нужен тут 10 ар, а од, как раз, можно
User avatar
Star Shooter
199 posts
Offline
EvilElvis wrote:
нет, не нужен тут 10 ар, а од, как раз, можно

Тогда может 9.7 или 9.8 ар?
а од9 оставить или повысить?
User avatar
Rhythm Incarnate
2,274 posts
Offline
No kudosu yet.
попробуй 9.5, а од на твое усмотрение
User avatar
Cymbal Sounder
40 posts
Offline
Earned 1 kudosu.
Couldn't spot much for your map. Almost everything seems in order! Only spotted 2 things.

00:05:664 (4) - I prefer placing the slider straighter! But if you still want a curved slider, something like 01:10:997 (2) or 00:48:330 (4) would be better since it's easier to read. Won't get confused. You did do this at different half beats later on in the song such as at 01:10:997 (2)

01:00:997 (1) - Same as above! This blanket was a bit more obvious than the above.

02:25:330 (4) - 02:25:664 (3) Between these 2 timings, I found the continuation a bit confusing since I mistook 02:25:441 (1) as the next circle but then I realised 02:25:330 (4) was already there after the slider. I suggest placing the circle at 02:25:330 (4) just beside the slider at 02:24:997 (3). If you think that'll make the flow easier since the next circle is just beside, then I suggest placing 02:25:441 (1) and the subsequent circles and slider slightly lower so there's some space for a mini jump; to keep the map still difficult.
Then again that's just my preference since my eyes move slower than other players XD

Yeap so that's pretty much it. Your map has a very nice song and very simple circle & slider combos but the AR and occasional blankets added that extra challenge which I like!

Hope this helps a bit! :)
User avatar
Star Shooter
199 posts
Offline
Evil Dread wrote:
Couldn't spot much for your map. Almost everything seems in order! Only spotted 2 things.

00:05:664 (4) - I prefer placing the slider straighter! But if you still want a curved slider, something like 01:10:997 (2) or 00:48:330 (4) would be better since it's easier to read. Won't get confused. You did do this at different half beats later on in the song such as at 01:10:997 (2) strange curves used to emphasis 3/4 sliders

01:00:997 (1) - Same as above! This blanket was a bit more obvious than the above.

02:25:330 (4) - 02:25:664 (3) Between these 2 timings, I found the continuation a bit confusing since I mistook 02:25:441 (1) as the next circle but then I realised 02:25:330 (4) was already there after the slider. I suggest placing the circle at 02:25:330 (4) just beside the slider at 02:24:997 (3). If you think that'll make the flow easier since the next circle is just beside, then I suggest placing 02:25:441 (1) and the subsequent circles and slider slightly lower so there's some space for a mini jump; to keep the map still difficult. hm, ok, ill try to replace this circle, i think now its looks more slighty https://osu.ppy.sh/ss/6078314 but i did extra jumps between parts.
Then again that's just my preference since my eyes move slower than other players XD

Yeap so that's pretty much it. Your map has a very nice song and very simple circle & slider combos but the AR and occasional blankets added that extra challenge which I like!

Hope this helps a bit! :)

thanks!
User avatar
Rhythm Incarnate
2,274 posts
Offline
No kudosu yet.
убери диффнейм из тегов
User avatar
Star Shooter
199 posts
Offline
EvilElvis wrote:
убери диффнейм из тегов

Но это же вроде название оригинальной песни? Или сойдёт диффнейм за тег?
User avatar
Rhythm Incarnate
2,274 posts
Offline
No kudosu yet.
Reya wrote:
EvilElvis wrote:
убери диффнейм из тегов

Но это же вроде название оригинальной песни? Или сойдёт диффнейм за тег?

понятия не имею, но это выглядит более чем глупо.

Можешь заюзать одну из кликух ююко для диффнейма, например
Image
User avatar
Star Shooter
199 posts
Offline
ого, офигенно, тогда ориг. название в тегах оставлю, выберу диффнейм из предложенных тобою
This is a BSS beatmap submission. Click here to view full beatmap information.
Reply 50 posts jump | 1, 2, 3, 4  next

Users browsing this forum: None


Jump to: