forum

BTS - RUN

posted
Total Posts
63
Topic Starter
wasin
This beatmap was submitted using in-game submission on 5 พฤษภาคม 2559 at 17:04:26

Artist: BTS
Title: RUN
Tags: Big Hit.entertainment kpop bantansoyeondan Rapmonster Suga Jin Jhope Jimin V Jungkook 화양연화 pt.2 the 4th mini album
BPM: 133
Filesize: 8069kb
Play Time: 03:51
Difficulties Available:
  1. Advanced (2.13 stars, 379 notes)
  2. Hard (2.89 stars, 481 notes)
  3. Normal (1.65 stars, 231 notes)
Download: BTS - RUN
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
다시 Run! Run! Run! 난 멈출 수가 없어또 Run! Run! Run! 난 어쩔 수가 없어

Normal by me
Advanced by me
Hard by me


Don't tell me bye bye You make me cry cry Love is a lie lie Don't tell me bye bye


OMG!!! The video is 7.30 minutes



Run - English and Korean lyrics
Adventure
run run run
RUN....!!!!! WASIN.......!!!!!
Topic Starter
wasin

arnoldusj wrote:

run run run
RUN....!!!!! WASIN.......!!!!!
:D Runnnnnnnnnnnn~~~~~~~~~
- Frontier -

From Modding Queue ~
มอดไทยเนอะ
x|y นะ

[General]
01:55:561 - 02:06:388 - ตรง whistle อ่ะ ใช้อันนี้ก็ได้นะ http://puu.sh/nPE9I/454e79c2ac.wav

[Easy]
ไม่รู้ว่าใช้ 1/2 ได้หรือเปล่านะใน easy
00:18:118 (1) - 184|176 ให้มันดูเหมือนเป็นวงกลมอะไรเงี้ยหน่อย
00:38:869 (5) - slider ไม่เท่ากันอ่ะ ย้ายติ๊กแดงๆมา 260|364
00:48:343 (3) - ก๊อป 00:47:441 (2) มาก็ได้ :3
00:56:012 (3) - วางไว้ 180|44 ก็ได้นะ จะได้ flow
01:26:689 - วางโน๊ตตรงนี้ก้อด้ายยย ถ้าวางนะ วางไว้ 259|149
01:56:463 (2) - เหมือนอันที่ 3
02:19:922 (4) - ไม่เท่ากันอีกละ ย้่ายติ๊กที่4 มา 276|240
02:38:869 - เหมือนอันที่ 4 วางไว้ที่ 160|176
03:05:937 (1) - สุดไว้ตรง 03:07:742 ก็ได้นะ แล้วก็สร้างโน๊ตต่อได้เลย
03:44:734 (4) - 128|208 เหตุผลเหมือนอันแรก

[Normal]
โน๊ตเยอะจริงๆ เอาออกมั่งก็ได้นะ ถ้าเยอะแบบนี้น่าจะยากไปนะ
02:38:689 - โน๊ต เฮีย
03:09:546 - ^
โน๊ตเยอะมากอ่ะ แบบว่าถ้าเราย้ายตรงไหนมันก็ต้องแก้หมดอ่ะ ไม่มอดละกันเนอะ :?

[Hard]
AR 8 เร็วป๊ายยย
00:25:336 (1) - 304|252
00:35:937 (3) - 370|87
00:37:742 (4) - stream ก็ด้ายยยยย
00:56:012 (5,6) - ไม่มีเสียงรัวเลยนี่ ตรงนี้เป็น jump ก็ได้นะ
01:01:877 (2) - ctrl+g
01:22:629 (3) - ctrl+h
02:08:193 (7,8) - เหมือนอันที่ 4
02:18:343 (4) - 140|193
02:38:689 - โน๊ต เฮีย
03:20:824 (2) - ctrl+g
03:23:080 (4) - ctrl+h
03:24:433 (2) - ctrl+G ก็น่าจะได้นะ

แมพดีมั่กๆเลย กู๊ดลักนะครัช
อะไรคือมอดอยู่ดีๆอยาก GD เพลงนี้ ._. ถ้าได้ขอ insane นะ :v
Topic Starter
wasin

- Frontier - wrote:


From Modding Queue ~
มอดไทยเนอะ
x|y นะ รับทราบ

[General]
01:55:561 - 02:06:388 - ตรง whistle อ่ะ ใช้อันนี้ก็ได้นะ http://puu.sh/nPE9I/454e79c2ac.wav เพิ่มแล้วนะ ดูดีขึ้นเลย 55555

[Easy]
ไม่รู้ว่าใช้ 1/2 ได้หรือเปล่านะใน easy
00:18:118 (1) - 184|176 ให้มันดูเหมือนเป็นวงกลมอะไรเงี้ยหน่อย โอเคครัช
00:38:869 (5) - slider ไม่เท่ากันอ่ะ ย้ายติ๊กแดงๆมา 260|364 เราว่าดูมันกึ่งกลางเส้นขวาแล้วนะเอาไว้แบบเดิมดีกว่า
00:48:343 (3) - ก๊อป 00:47:441 (2) มาก็ได้ :3 เด๋ว pat มันซ้ำกันไม่สวยๆ
00:56:012 (3) - วางไว้ 180|44 ก็ได้นะ จะได้ flow ความคิดดีเลยแต่ว่ามันไปซ้อนกับสไลด์นี้ดิ 00:57:817 (1) - เราเลยย้ายข้างล่างลงไปเป็นเส้นตรงดีกว่า flow ด้วย
01:26:689 - วางโน๊ตตรงนี้ก้อด้ายยย ถ้าวางนะ วางไว้ 259|149 ว่างไว้ละกันให้เป็นจุด break :D
01:56:463 (2) - เหมือนอันที่ 3 เหมือนข้อที่3เนอะ
02:19:922 (4) - ไม่เท่ากันอีกละ ย้่ายติ๊กที่4 มา 276|240 โอเคครัช
02:38:869 - เหมือนอันที่ 4 วางไว้ที่ 160|176 ว่างไว้เป็นจุด break ดีกว่าาา[/color]
03:05:937 (1) - สุดไว้ตรง 03:07:742 ก็ได้นะ แล้วก็สร้างโน๊ตต่อได้เลย เราคิดเหมือนนายเลยตรงนี้ แต่ไอ่หลัง 03:07:742 - มันไห้ฟิลใส่ spin เลยไม่อยากเอาออก ถึงมันจะใส่โนดไม่ได้ ไม่สวยแต่ก็นะ
03:44:734 (4) - 128|208 เหตุผลเหมือนอันแรก มันซ้อนกันไอ่นี้อ่า 03:42:478 (2) -

[Normal]
โน๊ตเยอะจริงๆ เอาออกมั่งก็ได้นะ ถ้าเยอะแบบนี้น่าจะยากไปนะ ใช่ๆเคยเอาไปลองใน taiko โนดประมาน 620 กว่าตัวถ้าจำไม่ผิดเยอะมากก รอ mods คนอื่นๆ ถ้าไม่โอเคเด๋วทะยอยเอาออก
02:38:689 - โน๊ต เฮีย โล่งไว้ดีกว่าเป็นจุด break จะได้เหมือน easy กับ hard
03:09:546 - ^ อันนี้ใส่บ่ด้ายยยย normal เขาไม่อนุญาตตไห้ใส่
โน๊ตเยอะมากอ่ะ แบบว่าถ้าเราย้ายตรงไหนมันก็ต้องแก้หมดอ่ะ ไม่มอดละกันเนอะ :? โอเชโอเช

[Hard]
AR 8 เร็วป๊ายยย ลดละเหลือ 7.5 (ที่จิงก็เร็วอยู่ดี)
00:25:336 (1) - 304|252 อยากย้ายนะ แต่ circle 2 มันยุใส่ขาวตรงกลางพอดีเลย pat เดิม
00:35:937 (3) - 370|87 มันทับกัน slider1 ป่าว หรือที่จิงเขียน 187 ? ถ้าใช่ย้ายแล้วนะ แต่ได้ถึง 184
00:37:742 (4) - stream ก็ด้ายยยยย แบบนี้แหละเก๋ไก๋
00:56:012 (5,6) - ไม่มีเสียงรัวเลยนี่ ตรงนี้เป็น jump ก็ได้นะ หืมม ? มีนะลองลบโนดออกแล้วฟังดีๆ
01:01:877 (2) - ctrl+g แจ่มแมววว
01:22:629 (3) - ctrl+h เคยทำแล้ว โนดมันไม่สวยเลยมาทางนี้ดีกว่า
02:08:193 (7,8) - เหมือนอันที่ 4 เหตุผลเดียวกัน
02:18:343 (4) - 140|193 โอเชเก๋กู๊ดดด
02:38:689 - โน๊ต เฮีย เหมือน normal นะ
03:20:824 (2) - ctrl+g ไว้แบบเดิมนะ ไม่รู้จะเอา วงกลม3ไปไว้ไหนดี
03:23:080 (4) - ctrl+h อันนี้เอาไว้ blanket กับวงกลม 5
03:24:433 (2) - ctrl+G ก็น่าจะได้นะ เข้าท่าๆลองๆ

แมพดีมั่กๆเลย กู๊ดลักนะครัช แต้งงงกิ้ววววว
อะไรคือมอดอยู่ดีๆอยาก GD เพลงนี้ ._. ถ้าได้ขอ insane นะ :v เก็บไว้พิจรณาก่อน diff hard ก็ใส่โน็ดไปเต็มเหนี่ยวแล้ว ถ้าทำ insane ไม่รู้มันจะคล้ายกัน hard ป่าว
Thanks a lot -Frontier- 1st modding this map
Electoz
[Easy]

  1. 00:16:313 (4,5) - 00:20:373 (4) - 00:23:531 (3) - ถ้าจะเน้นอะไรซักอย่างก็น่าจะทำให้เหมือนกันไปเลยจะได้ไม่งง
  2. 00:17:215 (5,2) - ยากไปป่ะ? มันมองข้างบนยากอะ
  3. 00:25:336 (1,2) - clap เปลี่ยนจังหวะก็น่าจะเปลี่ยนตรงนี้ด้วย เสนอเป็นอันนี้แทน
  4. 00:29:847 (2,4) - อย่างน้อยลูกศรก็ไม่ควรจะทับกัน slider อีกอันนะ
  5. 00:36:163 (1,2) - 00:37:967 (4) - ตรงนี้ถ้าทำให้เหมือนกันได้ก็ดีนะ
  6. 00:41:576 (3,4,5,1) - อันนี้พอขยับอะไรได้อีกป่ะ? คือดูไม่ออกว่าตั้งใจจะทำสามเหลี่ยมหรือจะทำฟันปลา
  7. 00:46:990 (1,2) - Ctrl+G ก็ได้นะถ้าจะตามเสียง
  8. 00:49:245 (4,5) - Ctrl+G ตรงนี้เหมือนกันจะได้ cover 00:49:471
  9. 00:52:854 (4) - ½ repeat slider?
  10. 00:57:817 - 02:09:997 – ใส่ clap หรืออะไรหน่อยก็ได้มั้ง
  11. 01:19:471 (1,2) – Ctrl+G? คือถ้าจังหวะเริ่มเปลี่ยนตอน 01:19:471 (1) ก็น่าจะเปลี่ยนไปเป็นอย่างอื่น แล้วก็จะได้เหมือนกับตรงนี้ 01:23:080 (1) ด้วย
  12. 01:23:982 (2,3) - hitsound สองอันนี้น่าจะเหมือนกันนะ?
  13. 01:26:689 - 02:38:869 - Add?
  14. 01:41:125 (1,2,3,4,1,2,3,4) - พาทนี้นี่ตามอะไรหว่า? คือพอจะเดาได้ว่า 01:41:125 (1) - 01:42:930 (3) - 01:44:734 (1) - 01:46:539 (3) - ตามเสียงแต่พวก 1/1 slider นี่ไม่รู้จริงๆว่าตามอะไร อย่างน้อยน่าจะตามเสียงหรือตามอะไรให้มันเป็นอย่างๆไปไม่งั้นมันงง
  15. 01:50:148 (3,4,5) - Ctrl+G?
  16. 00:27:140 (3) - 00:41:576 (3) - 01:52:854 (2,3) - ถ้าจะเล่นตรงกลองก็เล่นให้หมดเลยดีกว่า
  17. 02:11:802 (3,1) - Stack หัวลูกศรนี่ยากไปนะ
  18. 02:26:689 (3,4) - โหดร้ายดีจัง น่าจะทำให้เหมือนกับ 02:30:298 (3,4)
  19. 02:56:915 (1,2,3,4) - rhythm มันแปลกๆอะ ลองแบบนี้ป่ะ?
  20. 03:05:937 (1) - ควรจะจบตรง 03:07:742 ไม่ก็ 03:07:516 แล้วเริ่มแมพจากตรงนี้ 03:09:546 แทน
  21. 03:15:862 (5,3) - 03:45:636 (1,4) - ดูไม่สวยอะ
  22. 03:26:238 (3,4) - เหมือน kiai ที่แล้ว
เหนื่อยละ ไว้แค่นี้ละกันเดี๋ยวว่างๆมาม็อดต่อ
Topic Starter
wasin

Electoz wrote:

[Easy]

  1. 00:16:313 (4,5) - 00:20:373 (4) - 00:23:531 (3) - ถ้าจะเน้นอะไรซักอย่างก็น่าจะทำให้เหมือนกันไปเลยจะได้ไม่งง
  2. 00:17:215 (5,2) - ยากไปป่ะ? มันมองข้างบนยากอะ
  3. 00:25:336 (1,2) - clap เปลี่ยนจังหวะก็น่าจะเปลี่ยนตรงนี้ด้วย เสนอเป็นอันนี้แทน
  4. 00:29:847 (2,4) - อย่างน้อยลูกศรก็ไม่ควรจะทับกัน slider อีกอันนะ
  5. 00:36:163 (1,2) - 00:37:967 (4) - ตรงนี้ถ้าทำให้เหมือนกันได้ก็ดีนะ
  6. 00:41:576 (3,4,5,1) - อันนี้พอขยับอะไรได้อีกป่ะ? คือดูไม่ออกว่าตั้งใจจะทำสามเหลี่ยมหรือจะทำฟันปลา
  7. 00:46:990 (1,2) - Ctrl+G ก็ได้นะถ้าจะตามเสียง
  8. 00:49:245 (4,5) - Ctrl+G ตรงนี้เหมือนกันจะได้ cover 00:49:471
  9. 00:52:854 (4) - ½ repeat slider?
  10. 00:57:817 - 02:09:997 – ใส่ clap หรืออะไรหน่อยก็ได้มั้ง
  11. 01:19:471 (1,2) – Ctrl+G? คือถ้าจังหวะเริ่มเปลี่ยนตอน 01:19:471 (1) ก็น่าจะเปลี่ยนไปเป็นอย่างอื่น แล้วก็จะได้เหมือนกับตรงนี้ 01:23:080 (1) ด้วย
  12. 01:23:982 (2,3) - hitsound สองอันนี้น่าจะเหมือนกันนะ?
  13. 01:26:689 - 02:38:869 - Add?
  14. 01:41:125 (1,2,3,4,1,2,3,4) - พาทนี้นี่ตามอะไรหว่า? คือพอจะเดาได้ว่า 01:41:125 (1) - 01:42:930 (3) - 01:44:734 (1) - 01:46:539 (3) - ตามเสียงแต่พวก 1/1 slider นี่ไม่รู้จริงๆว่าตามอะไร อย่างน้อยน่าจะตามเสียงหรือตามอะไรให้มันเป็นอย่างๆไปไม่งั้นมันงง
  15. 01:50:148 (3,4,5) - Ctrl+G?
  16. 00:27:140 (3) - 00:41:576 (3) - 01:52:854 (2,3) - ถ้าจะเล่นตรงกลองก็เล่นให้หมดเลยดีกว่า
  17. 02:11:802 (3,1) - Stack หัวลูกศรนี่ยากไปนะ
  18. 02:26:689 (3,4) - โหดร้ายดีจัง น่าจะทำให้เหมือนกับ 02:30:298 (3,4)
  19. 02:56:915 (1,2,3,4) - rhythm มันแปลกๆอะ ลองแบบนี้ป่ะ?
  20. 03:05:937 (1) - ควรจะจบตรง 03:07:742 ไม่ก็ 03:07:516 แล้วเริ่มแมพจากตรงนี้ 03:09:546 แทน
  21. 03:15:862 (5,3) - 03:45:636 (1,4) - ดูไม่สวยอะ
  22. 03:26:238 (3,4) - เหมือน kiai ที่แล้ว
เหนื่อยละ ไว้แค่นี้ละกันเดี๋ยวว่างๆมาม็อดต่อ
ใจจ้าาาาาา เด๋วกลับมาตอบเหมือนกัน ช่วงนี้ติด stardew หนักมากกกกกกกไม่ได้เล่น osu เลย :cry:
Kuro Fuyusaki
Heya~ From Mod Q

Sry for make you waiting

Mod
[General]

:>

[Easy]

  1. the star's high, for easy ~_~
  2. 00:45:185 (3,4) - -> Because there's stress at 00:45:862 (4) - i prefer make it like this
  3. 00:48:343 (3,4,5) - -> ^
  4. 01:19:471 (1) - -> delete clap at the start point of slider, for pacing reason
  5. 01:20:373 (2) - -> delete clap at the start point and back and forth slider (let the end point use clap), the reason same as above
  6. 02:12:704 (4) - -> ctrl + g, the flow's more smooth (I think)
  7. 02:13:606 (1) - -> ^ , and i think the stack delay's more than enough
  8. 03:09:546 - -> well, this is truly wasted, but i think we can do nothing with it, sadly ;w;
  9. 03:47:441 (4) - -> can you move it down a bit, it's touching with 03:45:636 (1) - ....well, it's up to you
  10. 03:52:403 (6) - -> move it up to x:256 y:236, personal opinion, you can ignore it :')
Conclusion, almost all of the slider use 1/2 and 1/4 looks like it, well, you can use longer slider on some parts instead for more variate
Well, very nice diff

[Normal]

  1. 00:45:862 (5) - -> add something, please. stress here. well i have suggestion

    before :
    after :
  2. 00:49:245 (5) - -> I wonder where is this beat targeted to, i can't hear anything here, and the stress is obviously at 00:49:471 -
  3. 00:52:854 (6) - -> the stress is 00:53:080 - , well I can barely tolerate this because you still follow the vocal, but consider remake it
  4. 00:56:463 (7) - -> better make that end 00:56:915 - , and you can reduce the volume to 5% at the end point of the slider
  5. 02:08:644 (6) - -> ^
  6. 03:09:546 - -> ugh, it's really frustating that I can't do nothing about this empty beat ;w;
Ehem

[Hard]

  1. 00:24:659 (3) - -> I thought it's good if you stack it with end point of slider 00:24:659 (3) -
  2. 00:45:862 - -> Okay, i can tolerate stress on this one, it would be better if you use HS on the tick, though ~_~
  3. 01:40:448 (5) - -> reduce reverse slider by 2 and add circle 01:40:899 - , oh and you can stack the circle with 01:41:125 (1) -
  4. 01:59:170 (1) - -> I'm not sure if this is already blanket(ed) correctly yet
  5. 03:18:569 (1,2) - -> align them neatly
Hum, Good enough

That's all

Hope it helps
Mafumafu
From My M4M Queue!
Mod is coming soon!
Topic Starter
wasin

Kuro Fuyusaki wrote:

Heya~ From Mod Q

Sry for make you waiting / no problem guy :D I can wait

Mod
[General]

:>

[Easy]

  1. the star's high, for easy ~_~
  2. 00:45:185 (3,4) - -> Because there's stress at 00:45:862 (4) - i prefer make it like this Looks fine for me because I made the slider(3) opposite with the slider(2) before, but you are saying is right
  3. 00:48:343 (3,4,5) - -> ^ The reason same as above
  4. 01:19:471 (1) - -> delete clap at the start point of slider, for pacing reason Oh fixed
  5. 01:20:373 (2) - -> delete clap at the start point and back and forth slider (let the end point use clap), the reason same as above OK fixed and also, added the finish hs at the begin point
  6. 02:12:704 (4) - -> ctrl + g, the flow's more smooth (I think) Nice point I already ctrl+g also this point 02:13:606 (1) -
  7. 02:13:606 (1) - -> ^ , and i think the stack delay's more than enough The reason same as above
  8. 03:09:546 - -> well, this is truly wasted, but i think we can do nothing with it, sadly ;w; I can't put anything on this tick becuase it's easy diff rip
  9. 03:47:441 (4) - -> can you move it down a bit, it's touching with 03:45:636 (1) - ....well, it's up to you No changed for this one
  10. 03:52:403 (6) - -> move it up to x:256 y:236, personal opinion, you can ignore it :')You are right, it makes better flow, but I like my own sorry for that
Conclusion, almost all of the slider use 1/2 and 1/4 looks like it, well, you can use longer slider on some parts instead for more variate
Well, very nice diff

[Normal]

  1. 00:45:862 (5) - -> add something, please. stress here. well i have suggestion

    before :
    after : fixed :D
  2. 00:49:245 (5) - -> I wonder where is this beat targeted to, i can't hear anything here, and the stress is obviously at 00:49:471 - I think this slider looks fine because normal no needs some detail, so I left 00:49:471 - out
  3. 00:52:854 (6) - -> the stress is 00:53:080 - , well I can barely tolerate this because you still follow the vocal, but consider remake it The reason same as above, but next mods tell about the problem of the same point I'll consider it again
  4. 00:56:463 (7) - -> better make that end 00:56:915 - , and you can reduce the volume to 5% at the end point of the slider You are right again, but I just follow the vocal stopped at 00:56:463 -
  5. 02:08:644 (6) - -> ^ The reason same as above
  6. 03:09:546 - -> ugh, it's really frustating that I can't do nothing about this empty beat ;w; Me neither T_T just leave it out
Ehem

[Hard]

  1. 00:24:659 (3) - -> I thought it's good if you stack it with end point of slider 00:24:659 (3) - Means 00:24:433 - ???
  2. 00:45:862 - -> Okay, i can tolerate stress on this one, it would be better if you use HS on the tick, though ~_~ I heard it but I cant put hs on the red tick
  3. 01:40:448 (5) - -> reduce reverse slider by 2 and add circle 01:40:899 - , oh and you can stack the circle with 01:41:125 (1) - Still the same pat, I think your own is too difficult for hard diff
  4. 01:59:170 (1) - -> I'm not sure if this is already blanket(ed) correctly yet Of course I think is a perfect blanket
  5. 03:18:569 (1,2) - -> align them neatly Something wrong ?? Looks fine
Hum, Good enough :D

That's all

Hope it helps Really useful for me Thank you so much :D
Hitorikko
As requested, a Mod for normal diff.

Normal
00:20:824 (4,1) - bow needs fixing
00:33:456 (3) - this kind of slider is kinda hard to read in normal diff, since normal diff is for beginners, this is kinda too hard IMO change it maybe
00:47:892 (3,5) - stack properly
01:00:524 (3,4,1) - overlap
01:08:644 (1,3) - stack properly
01:58:268 (5,1) - fix blanket
02:21:727 (4,5,1) - ^
03:09:546 - wh empty? place a note
03:09:997 - ^

Good luck !
Mafumafu
From my M4M Queue.
Please do not update during my mod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
My Map for M4M: https://osu.ppy.sh/s/404283
[General]
Disable letterbox during breaks.

[Easy]
Rename this to Normal.
AR4
00:29:847 (2,4) - Change slider 4 to avoid the overlap: https://osu.ppy.sh/ss/4942104
00:48:343 (3,4) - Rhythm should be fixed to: http://puu.sh/oka5W/c90019a4d5.jpg
00:53:757 (1) - You put a very strong beat (also a starting point of a stanza) in a reverse point of slider, that's not a wise choice. Change the rhythm to http://puu.sh/okab0/964e5dedeb.jpg
00:56:012 (3,1) - Put this further from previous note.
01:26:689 Add a note here.
03:05:937 (1) - End your sldier here. And keep regular mapping from 03:09:095
03:33:907 (4,1) - Avoid the overlap. http://osu.ppy.sh/ss/4942168

[Normal]
AR6 OD5
Rename this to Advanced.
01:00:524 (3,4) - Slightly adjust the position to avoid this overlap. Also don't recommend stacking 4 on 1. http://puu.sh/ol5OP/e91e2d5e41.jpg
01:27:591 (3) - This may not be a wise choice for low level diffs. You have to make the slider path more clear.
02:37:967 (3) - You could reverse this slider. http://puu.sh/ol5Ye/97ed605f7b.jpg
03:05:937 (1) - Same as Easy.
03:47:215 (4,2) - https://osu.ppy.sh/ss/4948266 This is visibly not nice because of the overlaps. :< You'd better re-arrange the placement here.
03:49:245 (1,2,3,4,1,2,3,4) - Strongly recommend to follow the vocal here. For rhythm: http://puu.sh/ol6tm/8295e31ae6.jpg

[Hard]
00:28:493 (5,2) - You could slightly change the position of 5 to avoid the overlap with 2.
00:31:426 00:35:035 Add a note here. There's a beat in music.
00:39:546 (4,1) - The spacing is too large. Reduce it below 1.8x.
00:42:930 (6,7,8,9) - well considering about the spread, this short stream should be replaced by sliders like 00:28:493 (5) -
00:46:539 (7,1) - Flow of the jump here is not nice.
01:56:238 (2,3) - Stack them perfectly.
02:11:576 (4,1) - This jump is too large. Reduce it below 1.8x Same to 02:26:012 (4,1) -
02:37:967 (4) - You could reverse this slider
03:49:020 (4,1) - Jump is too large. Reduce it below 1.8x

Call me back if you apply those changes!
Mafumafu
By the way you have to provide an official source for metadata.
Topic Starter
wasin

Regraz wrote:

By the way you have to provide an official source for metadata.
Sure, looking for someone to check metadata. Btw Thanks for your star :D
Sonnyc
Topic Starter
wasin

Sonnyc wrote:

http://bts.ibighit.com/#/discography?_k=lmbziq

BTS - RUN
감사합니다 :D
Topic Starter
wasin

Hitorikko wrote:

As requested, a Mod for normal diff.

Normal
00:20:824 (4,1) - bow needs fixing It just a bit and not important to me, so still the same
00:33:456 (3) - this kind of slider is kinda hard to read in normal diff, since normal diff is for beginners, this is kinda too hard IMO change it maybe I think so, fixed
00:47:892 (3,5) - stack properly looks fine
01:00:524 (3,4,1) - overlap fixed as under suggestion of BN looks nice
01:08:644 (1,3) - stack properly what's wrong with this? I think so cool
01:58:268 (5,1) - fix blanket you're right It just a bit and not important to me, so still the same
02:21:727 (4,5,1) - ^ you're right It just a bit and not important to me, so still the same
03:09:546 - wh empty? place a note Because this is a Normal diff I can't put anything at this place
03:09:997 - ^ Because this is a Normal diff I can't put anything at this place

Good luck ! Thank you so much for modding :D
Topic Starter
wasin

Regraz wrote:

From my M4M Queue.
Please do not update during my mod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
My Map for M4M: https://osu.ppy.sh/s/404283 (Already M4M since yesterday)
[General]
Disable letterbox during breaks. fixed all diffs

[Easy]
Rename this to Normal. I still confused about name of easy and normal why do you need me to change, anyway changed
AR4
00:29:847 (2,4) - Change slider 4 to avoid the overlap: https://osu.ppy.sh/ss/4942104 Fixed, moved the tail of this slider opposite.
00:48:343 (3,4) - Rhythm should be fixed to: http://puu.sh/oka5W/c90019a4d5.jpg Fixed.
00:53:757 (1) - You put a very strong beat (also a starting point of a stanza) in a reverse point of slider, that's not a wise choice. Change the rhythm to http://puu.sh/okab0/964e5dedeb.jpg You are right at this point, fixed.
00:56:012 (3,1) - Put this further from previous note. fixed, I tried to put it far away from previous note as I can.
01:26:689 Add a note here. Added.
03:05:937 (1) - End your sldier here. And keep regular mapping from 03:09:095 The big problem for me, actually I think the end of spinner is 03:07:742 - to make a regular mapping so fixed this part.
03:33:907 (4,1) - Avoid the overlap. http://osu.ppy.sh/ss/4942168 Fixed.

[Normal]
AR6 OD5 AR still 5.5 I think is enough for the diff.
Rename this to Advanced. Same as above.
01:00:524 (3,4) - Slightly adjust the position to avoid this overlap. Also don't recommend stacking 4 on 1. http://puu.sh/ol5OP/e91e2d5e41.jpg Fixed.
01:27:591 (3) - This may not be a wise choice for low level diffs. You have to make the slider path more clear. Because It's Advanced diff right now not normal anymore, actually I just want to make some difficult part on this diff, so still the same pat.
02:37:967 (3) - You could reverse this slider. http://puu.sh/ol5Ye/97ed605f7b.jpg You are right, but in my opinion that's enough for the next break.
03:05:937 (1) - Same as Easy. Fixed same as Easy(normal).
03:47:215 (4,2) - https://osu.ppy.sh/ss/4948266 This is visibly not nice because of the overlaps. :< You'd better re-arrange the placement here. Fixed, makes more visibility on this part.
03:49:245 (1,2,3,4,1,2,3,4) - Strongly recommend to follow the vocal here. For rhythm: http://puu.sh/ol6tm/8295e31ae6.jpg Fixed, followed your own.

[Hard]
00:28:493 (5,2) - You could slightly change the position of 5 to avoid the overlap with 2. I think about overlap on Hard diff is fine, to make some Challenges and difficults for many pro players.
00:31:426 00:35:035 Add a note here. There's a beat in music. Yes you are right at this point, but I just followed the vocal not the beat, sorry for that.(Of course if this is an insane diff I'll put it).
00:39:546 (4,1) - The spacing is too large. Reduce it below 1.8x. Fixed.
00:42:930 (6,7,8,9) - well considering about the spread, this short stream should be replaced by sliders like 00:28:493 (5) - Fixed.
00:46:539 (7,1) - Flow of the jump here is not nice. I think is really cool and it's really better flow together with 00:47:666 (2,3) -.
01:56:238 (2,3) - Stack them perfectly. Fixed.
02:11:576 (4,1) - This jump is too large. Reduce it below 1.8x Same to 02:26:012 (4,1) - Fixed.
02:37:967 (4) - You could reverse this slider Fixed.
03:49:020 (4,1) - Jump is too large. Reduce it below 1.8x Fixed.

Call me back if you apply those changes! :D Thanks a lot for high quality modding
alex_bout09
10/10 map ty :)
Mafumafu
Re-check
[General]
Sorry. You should end 03:04:133 (1) - at 03:07:742. I am sorry for the mistake last time.

[Advanced]
00:43:381 (1,2) - Spacing between them should be 1.4x
00:48:569 (4,5) - Rhythm really weird. The start of 00:49:245 (5) - is most inaudible in music. Change to rhythms at 00:43:381 (1,2,3,4) - .
[Hard]
01:56:238 (2,3) - still not perfectly stacked

Call me back!
show more
Please sign in to reply.

New reply