forum

Norge for OWC #6, 2015

posted
Total Posts
30
Topic Starter
Tobi
ALLE SOM ER INTERESSERTE I Å VÆRE MED MÅ REGISTRERE SEG HER INNEN 18. OKTOBER

Hei!

Nå er det snart november, som betyr at årets Osu! World Cup starter. -GN har valgt å gi fra seg rollen som lagkaptein til meg i år, noe jeg gjerne takket ja til.

Turneringen fungerer ganske likt som alle andre år - ett lag fra hvert land møter opp med 4 spillere som da skal spille mot hverandre i en multiplayer match. Sangene som skal spilles velges av OWC sine mappool organisører, som i år er Cherry Blossom, Skystar og ToGlette. I mappoolet vil vi da kunne velge mellom Nomod, Hidden, Double Time, Hard Rock og Freemod. Skulle det bli uavgjort må vi spille et Tiebreaker map som generelt er en del vanskeligere enn resten av sangene i mappoolet.

Hvis du har angst for å spille forran veldig mange mennesker eller blir nervøs under press, så er nok ikke dette noe for deg.

Det er kun 2 kvalifikasjoner for å kunne være med:
  • Ranken din må være minst #5000
    Du kan ikke ha brutt Community Rules de siste 12 månedene (Mindre silences gjelder ikke).
Registreringen fungerer slik:
  • Registreringen starter 1. Oktober og varer til 18. Oktober
    Hver spiller som oppnår kravene til å være med må registrere seg på en link, hvor du da vil bli lagt til en liste som jeg da får tilsendt.
    Jeg vil deretter bestemme 8 spillere som jeg mener vil kunne bidra mest til laget. Dersom du blir valgt vil jeg ta kontakt med deg.
Alle reglene finner du her

Hvis du er interessert i å være med, gjerne post i tråden, så får jeg litt bedre oversikt over hvem som faktisk vil være med.
-PC
Heihei, spiller gjerne for Norge i år også, men siden skole er ganske travelt er jeg dermed ikke så veldig sikker på hvor mye jeg rekker å øve før kampene.
Warrock
Melder meg inn, gjerne som reserve. men alt funker tbh
CXu
Hvor har du fått info om map pickers, registreringsdatoer osv? Har ikke sett noen offisiell post om det.

Edit:
Nvm. Xytox linket meg til wiki. Wiki er dust. Hvem sjekker wiki. fuck wiki.
Hundur
jeg melder meg frivelig o/
Amedis
What's the point om ikke -GN er kaptein
-HM
Isak liker ikke drama, Tobi derimot lever for drama.
-GN

Amedis wrote:

What's the point om ikke -GN er kaptein
etter katastrofen som var OWC2014 nekter jeg å være kaptein noensinne igjen. Tobi får ta hånd om dramaet i år.
CXu
Dodging the captain role since 2012 8-)
VXB
Kan melde meg for reserve for nomod / ar9 eller noe?
Cuppp
Følger ikke helt med på standard siden av osu. Hva skjedde i fjor? Fulgte bare med på 2013 når kriers var kaptein (om jeg husker riktig)
Topic Starter
Tobi

Cuppp wrote:

Følger ikke helt med på standard siden av osu. Hva skjedde i fjor? Fulgte bare med på 2013 når kriers var kaptein (om jeg husker riktig)
Veldig mye drama med at høyt rangerte spillere ikke fikk være med pga. regelbrudd de 12 månedene før. Førte til at en god håndfull med lag ville boycotte hele OWC. Endte jo opp med at de som boycottet ville bli utestengt fra OWC for alltid
kriers

CXu wrote:

Dodging the captain role since 2012 8-)

:? :? :?
MillhioreF
#CXuForCaptain2015
FERRETu
Jeg melder meg :D (skal prace masse framover) ser fram til owc i år. (om jeg får være med eller ikke) lykke til alle sammen.
catato
Jeg vil gjerne være med <3 <3
Dashie
Jeg kan melde meg frivillig som reserve for nomod eller dt hvis det er noen ar8 maps der :^)
Asfand
om dere vil melde dere på så må du bruke linken i posten, hjelper lite å skrive her
Dashie

Tobi wrote:

Hvis du er interessert i å være med, gjerne post i tråden, så får jeg litt bedre oversikt over hvem som faktisk vil være med.
CXu
Evt. Temporary captain får en liste over alle registrerte spillere anyway, så er bare for den personen å poste det i tråden senere.
show more
Please sign in to reply.

New reply