forum

CTB Mapok kezdőknek

posted
Total Posts
2
Topic Starter
sudosu
Sziasztok!

Ezt a topic-ot azzal a céllal hoztam létre, hogy kezdőknek osszak meg néhány mapot. Talán sikerül megszerettetnem néhány személlyel a játékmódot!
Bárki megoszthatja a javaslatait!

Lássuk én mit ajánlok egy kezdőknek. Ha még sosem játszottál a CTB móddal akkor a jó kiindulópont a Cup nehézség lehet. Ha már játszottál standard konvertált mapokat, akkor kezdheted a platter-el is.




Gyakran ismételt kérdések

Mielőtt bárki is megfejelné a billentyűzetet olvassa el ezeket a kérdéseket!

Mi az a CTB?
Sajnos ezt is muszáj, mert #hungarian-be már kérdezték! Link

Hogy lehetek jobb?
Ez a leggyakoribb kérdés amit feltettek nekem és fórumon is elég sokat láttam! Egyszerű gyakorolj.... sokat! Én is még kezdő vagyok, májusban még a 3 csillagos mapokat is alig bírtam FC-zni!

  1. Esetleg próbáld ki ExGon vagy kenji skin-jét!
  2. Állítsd be a legkényelmesebb felbontást, én és kisbee 1024x768-on játszunk, tomaszto pedig 800x600-on vagy 640x480-on teljes képernyős módban.
  3. Találd meg a legjobb frissítési frekvenciát a felbontásodhoz! Amennyit a monitorod bír az adott felbontáson, nálam ez 85Hz.
  4. Próbáld ki az egérrel való dashelést, először nagyon szokatlan lesz, de ha megtudod szokni akkor gyorsabb lehetsz!


Milyen billentyűzet javallott CTB-hez?
Magyarországon a top 3 rubberdome-al játszik.

  1. tomaszto - Laptop billentyűzet + jobbkezes egér (Genius noname)
  2. kisbee - ??? (Slim)
  3. sudosu - Delux DLK-8030 + balkezes egér (A4TECH noname)
Szóval úgy gondolom elegendő lehet egy mezei billentyűzet is a mód játszásához, de én azért beffektetek majd egy red switches Tesoro Durandal-ba! (főként mania játékokhoz)

Milyen AR-t javasolsz nomod-hoz?
Ha már az alapokat megtanultad, akkor 9, utána jöhet a 10.

Nincs staminám, mit tegyek?
Játtsz FC-ig Maraton mapokat.

Legegyszerűbb mapok amelyek sok sok PP-t adnak? (kezdő szinten)