Global Moderator
6,804 posts
Teras wrote:
theowest wrote:
Jag anser mig själv att vara en av de 5:e bästa spelarna i Sverige. Jag rank-horar inte

Aja :V

YEAH. I can fucking prove it dude! Jag har passat Lesjuh tag, http://osu.ppy.sh/s/5774 fast jag har ju försök 1000 gånger. eftersom det är min favorit beatmap \:D/

Jag är lugnt bättre än failboat och Nekoo[]. Det är bara ta och jämföra. ;D
Tempo Trainee
6 posts
Kan la presentera mig :)

Är 16 år, snart 17, bor i skara och har spelat osu! i ca: 5 månader. Gillart :D

Jag gillar popcorn.
Rhythm Incarnate
931 posts
Yappie wrote:

Jag gillar popcorn.

Välkommen! Hoppas du trivs ;)
Dedicated hidden user

Need mods? I'm available for mod4mod.
Unless the map you want modded is either Yousei teikoku, karen or denkare cuz then i'll gladly do it without asking for a mod.
Spinner Sage
150 posts
Yappie wrote:

Jag gillar popcorn.

Gött med en göteborrrrrrrgare här. Kan jag väl få säga? :(
I'm still the old CUNTOFF
Global Moderator
6,804 posts
Spinner Sage
138 posts
Tja, vettefan om nån ens hänger här längre, men introducerar mig väl här ändå. Har spelat Osu! i ungefär 3 månader och är fortfarande lika dålig som jag var när jag började (spelar för det mesta på Hard, men failar i princip varje gång). ^^ Spenderar rätt så mycket tid med att titta på anime och läsa manga (Min MAL är http://myanimelist.net/animelist/Nidert om någon bryr sig), men tittar också på vanliga serier samt läser vanliga böcker. Är 16 år, snart 17. Hmm... vad mer finns det att säga ^^

Ajuste, jag spelar Starcraft 2, dock är jag bara på Silver-nivå, och äger också ett Playstation 3. Det var nog allt ^^ Ingen kommer säkert läsa det här, då det verkar som den här tråden varit död rätt länge.
Spinner Sage
150 posts
Nidert wrote:
Tja, vettefan om nån ens hänger här längre, men introducerar mig väl här ändå. Har spelat Osu! i ungefär 3 månader och är fortfarande lika dålig som jag var när jag började (spelar för det mesta på Hard, men failar i princip varje gång). ^^ Spenderar rätt så mycket tid med att titta på anime och läsa manga (Min MAL är http://myanimelist.net/animelist/Nidert om någon bryr sig), men tittar också på vanliga serier samt läser vanliga böcker. Är 16 år, snart 17. Hmm... vad mer finns det att säga ^^

Ajuste, jag spelar Starcraft 2, dock är jag bara på Silver-nivå, och äger också ett Playstation 3. Det var nog allt ^^ Ingen kommer säkert läsa det här, då det verkar som den här tråden varit död rätt länge.

VI ALLA LÄSER ALLTID NÄR DET KOMMER NÅGOT NYTT, VÅGA INTE SÄGA SÅDÄR IGEN PÖJK!
Rhythm Incarnate
931 posts
Kujo wrote:
Nidert wrote:

VI ALLA LÄSER ALLTID NÄR DET KOMMER NÅGOT NYTT, VÅGA INTE SÄGA SÅDÄR IGEN PÖJK!

LYSSNA PÅ CUNTOFF

Men visst, trevligt att träffas, när du är ingame får du gärna titta förbi i #skandinavian. dom flesta v oss brukar vara där om det är något
Dedicated hidden user

Unless the map you want modded is either Yousei teikoku, karen or denkare cuz then i'll gladly do it without asking for a mod.
Spinner Sage
138 posts
Teras wrote:
LYSSNA PÅ CUNTOFF

Men visst, trevligt att träffas, när du är ingame får du gärna titta förbi i #skandinavian. dom flesta v oss brukar vara där om det är något

Jag tittade in där tidigare idag, men det var ingen som svarade D: Är det många svenskari Osu!-communityn?
Rhythm Incarnate
931 posts
Nidert wrote:
Teras wrote:
LYSSNA PÅ CUNTOFF

Jag tittade in där tidigare idag, men det var ingen som svarade D: Är det många svenskari Osu!-communityn?

Kan väl inte säga att där är så många, men vi är en del som är aktiva :)
Sen i #skandinavian. där är alltid någon men dom kan vara afk (Saten-san mm) håller själv till där ganska ofta nu när man är ledig <.<
Dedicated hidden user

Spinner Sage
150 posts
Teras gillar BBC.
Rhythm Incarnate
931 posts
Kujo wrote:
Teras gillar BBC.

British Broadcasting Channel
Dedicated hidden user

Spinner Sage
150 posts
Teras wrote:
Kujo wrote:
Teras gillar BBC.

Big Black Cock
Rhythm Incarnate
931 posts
Teras wrote:
Kujo wrote:

B :arrow: B :arrow: C :arrow:
Dedicated hidden user

Spinner Sage
150 posts
Nu går vi lite väl off-topic hära.
Reply 141 posts jump | prev  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  next

Users browsing this forum: None

Jump to: