|
|
![]() Rhythm Incarnate 636 posts ![]() |
Tästä oli joskus puhetta #finnishissä, ja nyt aluksi haluan sanoa saman mittä ethox että:
"Ei sitten mitään koulumurhaunia ehkä kannata postata" Mutta joo, inspi tän tekemiseen = muistin juuri uneni ekaa kerta 2-3kk aikana O_o Mitään erityisiä sääntöjä en pistä, ihan yleistä paskanjauhantaa unista, mieluiten kuitenkin sisällyttäkää joku uni postauksiinne jos mahdollista ![]() Ja muuten, yrittäkäähän saada unet luettaviksi, esimerkki (ei välttämättä hyvä) tuossa minun posti alempana. Entiedä onko tuo kappalejako värjäämällä kappaleet paras idea, mutta eihän täällä vai käyttää tabia :/ Mutta ilman noita värejä se olisi 100x rasittavampi lukea ![]() Last edited by Zertap on , edited 2 times in total.
YouTube ~ MyAnimeList ~ Steam ~ unfinished bsns
osu! Community Skin last.fm || Read Kaminomi !! Valentiino wrote: @Plakkis | ET SIIS SAA SILMIÄSI IRTI KYRVISTÄ @Plakkis | VAINOAAKO SISÄLLÄSI KYLTYMÄTÖN KYRVÄNHIMO @Plakkis | ?!?!?! |
![]() Rhythm Incarnate 3,806 posts |
Tämän näin tänään (ensimmäinen 2-3kk)
Noh, jotain tästä on jo hämärtynyt mutta: Muistan että olin jossain oudossa kaupungissa (muistutti TERAsta Popolionia kirkkaudeltaan). Olin majatalossa pöydän äärellä, siinä oli isäni ja joitain ihmisiä joita en muista. Jonkinlaisia väittelyjä siinä oli, ja muistelisin että jotenkin minä aiheutin ne aina tahallani. Sitten aloin kyllästyä isääni joten otin jonkinlaisen laitteen, ja pistin isäni numeron (lolwut) siihen ja opponent (mitä..?) random. Tulos oli 2 ja [isäninumero]. Aloin nauramaan ja yhtäkkiä tajusin että 2 olen minä O_o. Sitten lähden juoksemaan ja isäni juoksee perässä. Piileskelen ja pakenen, mutta hän tulee vakaasti perässä. Ammun häntä rpg:llä. Voitan, sitten tulee round 2 ja minulla ei ole aseita ;__;. Juoksen henkeni edestä ja löydän jostasin merenrannasta roskaläjän ja piiloudun sinne. Isäni kävelee vierestä ja etsii minua, hän on jo lähdössä pois, mutta sitten aalto osuu minuun ja hän taisi huomata minut, lähden juoksemaan ja huudan jtn "hemmetin aallot noi lokit huomasi nyt!!". Juoksen ja sitten olenkin taas majatalolla (en muista päättyikö ottelu siinä välissä), joku kysyy missä olen ollut, vastaan että lenkillä. Sanon meneväni saunaan. Seuraava asia jonka muistan on että olen huoneessa depatorin(ainakin luulen että häntä ajattelin, paha sanoa kasvottomista/ruumiittomista ihmisistä joita ei muutenkaa ole nähnyt) ja kahden muun joita en muista. Luen kirjaa ja väittelen siitä depan kanssa. lopulta huoneen kokki (ehh wat??) joka on kokannut pekonia huoneen päädyssä koko ajan, kysyy "Mä voin kyllä jos hän on liiaksi vaivaksi.." Joku vastaa "Ei kyllä tää on ihan okei, on se tarpeeksi respectia ansainnu että tä sietää" (viitaten väittelyyni, ja minun poisheittämiseen). Sitten pelaankin siellä yhtäkkiä osua, en muista mikä kappale mutta se oli joku mistä olin tosi iloinen. Saan siitä 15% acc ja total accuracyni kärsii -2% vahinkoa. Huudan tuskissani ja sitten herään. TL;DR mitävittuajusttapahtuiammuinisäänisingollajapelasinosuaväittelindepankanssakirjastajasainhuononaccosusta Ja IppE, en minäkään, mutta nyt kun muistin ekaa ketaa 2-3kk aikana tein sen! YouTube ~ MyAnimeList ~ Steam ~ unfinished bsns
osu! Community Skin last.fm || Read Kaminomi !! Valentiino wrote: @Plakkis | ET SIIS SAA SILMIÄSI IRTI KYRVISTÄ @Plakkis | VAINOAAKO SISÄLLÄSI KYLTYMÄTÖN KYRVÄNHIMO @Plakkis | ?!?!?! |
![]() Combo Commander 312 posts ![]() |
Itselläni vanhin uni varmaan se kun olin isovanhempieni luona. Näin unta ensin pelkästä makuuhuoneen katosta roikkuvasta televisiosta (todennäköisesti koska tujotin sitä nukavtaessani). Sitten jotenkin jännästi menin sen sisään ja siellä oli jtn sokkeloita ja muistelisin että joku/jokin jahtasi minua.
Se oli hieman pelottava uni D:. Olin jotain 4-5v vanha. YouTube ~ MyAnimeList ~ Steam ~ unfinished bsns
![]() Rhythm Incarnate 4,835 posts ![]() |
![]() Rhythm Incarnate 2,463 posts |
Reissuvihko oli jännä. Kirjoitin sinne että olin nähnyt hirven vasoineen metsässä ja kukaan ei epäillyt, ei edes vanhemmat
![]() Last edited by Zertap on , edited 1 time in total.
YouTube ~ MyAnimeList ~ Steam ~ unfinished bsns
| Users browsing this forum: None |