Dee-Kej wrote:
Tjo~
Har inte direkt varit aktiv på forumet då jag inte visste att det fanns

Dee-Kej kallas jag, fyller 22 i sommar, och har spelat Osu! sen december 2010. Kör mouse only för att se hur pass långt jag kan komma med bara det, börjar klara 200bpm-kartor nu. :3
Hittade osu efter att ha hört om det via en kompis. Han hade kollat på en koreansk sc2-spelare som körde osu på sin stream mellan matcherna för att förbättra sin precision med musen, och jag tyckte det lät nice (och det är ju gratis!) så jag testade, och fastnade efter att ha sett gameplay video av map:en med Don't Stop Me Now av Queen.

Kör inte så grymt mycket just nu då jag har mycket att göra i skolan (pluggar datorspelsutveckling på Stockholms Universitet), men försöker köra åtminstone någon karta varje dag. Bland favoriterna är Sekairun Graffitti, Life Reset Button, Perfect Day, Solar, Sekiranun Graffiti m.fl.
Hej. :3
Welcome \o/
200bpm mouseONLi?!?! asdasf
det e några som spelar sc2 här, Holmir, Gyuunyu, Zarkman?, Nidert +nån/några? iaf några stycken. Jag?, nope not rly T_T
Själv tänkte jag plugga 3d modelering/animering om jag kan, lite överlappande område i guess

den mest lovande för det imo låg dock på Gotland
awr :3
Va med oss i #skandinavia också!